Stelt u zich eens voor dat u tegelijkertijd de eco-prestaties van uw gebouw en het geluk van uw workforce kunt verbeteren.

Infogrid verzamelt en analyseert een reeks gebouwgegevenspunten die kunnen worden gebruikt om duurzaamheidsdoelen te halen, de operationele efficiëntie te verhogen en de productiviteit en het welzijn van werknemers te verbeteren.

William neemt even de tijd om satisfied Enterprise Matters te praten…

Welke producten of diensten levert u?

De vastgoedsector heeft de afgelopen 50 jaar relatief weinig innovatie gekend, dit heeft negatieve gevolgen gehad voor de mensen die in gebouwen wonen en werken en ook voor de planeet. De grootste belemmering voor innovatie is een gebrek aan gegevens about de prestaties van de gebouwen.

We verzamelen miljoenen gegevenspunten around meerdere sensoren en gebruiken geavanceerde kunstmatige intelligentie om de gegevens te begrijpen en eigenaren en beheerders van gebouwen te voorzien van eenvoudige, bruikbare inzichten om ervoor te zorgen dat hun gebouwen efficiënt werken. De AI is het ‘brein’ achter ons slimme bouwplatform omdat het meer datapunten tegelijk kan verwerken en begrijpen dan een mens ooit zal kunnen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het kantoor op maandag en vrijdag slechts voor 20% bezet is en u daarom besluit om op die dagen bepaalde delen van het kantoor te sluiten, waardoor u geen middelen verspilt aan airconditioning of schoonmaak die ruimtes.

Kortom, Infogrid biedt bedrijven de applications die nodig zijn om geld te besparen op gebouwactiviteiten, groener te worden en taken te automatiseren, zodat facility professionals hun tijd beter kunnen besteden aan preventieve onderhoudstaken.

Fulfilled wat voor soort bedrijven werkt u samen?

We hebben een breed portfolio van blue-chipklanten around de hele wereld, variërend van JLL tot de NHS en onder meer het Royal Opera Household. Vooral het Royal Opera Property is een uniek geval waar we graag meer van zouden willen doen, het toont niet alleen de voordelen van onze technologie bij het besparen van CO2-uitstoot, maar ook bij het behouden van het verleden. Gespecialiseerde apparatuur in het Royal Opera Dwelling produceert veel warmte die het plafond beschadigt, Infogrid-technologie levert de gegevens die cruciaal zijn voor het behoud ervan.

Welk probleem missing Infogrid op?

We proberen drie belangrijke uitdagingen op te lossen: de omvang van onze wereldwijde CO2-voetafdruk, de nalevingslasten waarmee facility professionals in hun rol worden geconfronteerd en slechte arbeidsomstandigheden.

Het aanpakken van de koolstofemissies van gebouwen is van cruciaal belang voor het bereiken van een netto nul toekomst. De exploitatie van gebouwen is verantwoordelijk voor 28% van de wereldwijde CO2-uitstoot. Als we het energieverbruik verminderen doorway gebouwen slender te maken, kunnen we bijdragen aan een duurzamere toekomst.

De onderhoudsindustrie voor gebouwen is geworteld in handmatige processen waarbij ingenieurs kilometers naar de locatie reizen om nalevingscontroles uit te voeren op verlichting of waterveiligheid. Satisfied Infogrid kunnen gegevens op afstand worden geanalyseerd over hun gebouwenterrein en in sommige gevallen de CO2-uitstoot of het waterverbruik met 98% verminderen. Automatisering verhoogt uiteindelijk de efficiëntie, omdat facility managers hun tijd beter kunnen besteden aan projecten die gericht zijn op het verminderen van het energieverbruik en het creëren van een gezondere werkomgeving.

Veel bedrijven realiseren zich niet dat toegang tot gegevens essentieel is voor het verbeteren van de werkomgeving en de werknemerservaring. De pandemie heeft scherp in beeld gebracht hoe een virus zich kan verspreiden in een kantoor satisfied een lage hygiëne of slechte luchtkwaliteit. Werknemers maken zich steeds meer zorgen over virusoverdracht op kantoor en willen toegang tot betere gegevens en statistieken more than de gezondheid van hun gebouw om hen op hun gemak te stellen. Infogrid is in staat om deze gegevens op een zinvolle manier te verzamelen en te presenteren voor gebouwbeheerders en medewerkers. Als gevolg hiervan zijn werknemers niet alleen beter gefocust op het uitvoeren van hun dagelijkse taken, maar worden ook zorgen met betrekking tot hun omgeving geëlimineerd, waardoor hun mentale gezondheid op het werk verbetert.

Wat is uw USP?

We hebben Infogrid opgezet met de bedoeling om elk gebouw op deze planeet Wise te maken, ongeacht wanneer het is ontworpen en gebouwd. Om dat doel te bereiken, vormen eenvoud, schaalbaarheid en betaalbaarheid de kern van alles wat we doen. We zijn apparaatonafhankelijk en werken met de eenvoudigste sensoren op de markt die eenvoudig achteraf in elk gebouw kunnen worden ingebouwd. Hierdoor kunnen we binnen enkele minuten aan de slag en doet ons AI-platform al het zware werk om ervoor te zorgen dat klanten de beste inzichten krijgen.

Wat zijn uw bedrijfswaarden? Heb je ze ooit uitgedaagd en zo ja, hoe ben je ermee omgegaan?

Mijn doel bij Infogrid was om een ​​bedrijf op te bouwen waar elk individu binnen het bedrijf verantwoordelijkheid neemt voor het succes van het bedrijf. We hebben een “volwassen” regelcultuur waar je magazine werken waar en wanneer je wilt. We hebben geen regels of budgetten in excess of hoeveel u magazine uitgeven aan reizen naar vergaderingen of het ontvangen van klanten. Ik vertrouw erop dat het group deze budgetten gebruikt alsof ze uit eigen zak komen, wat natuurlijk niet het geval is!

Ik merk dat hoe meer je mensen vertrouwt om de juiste keuze te maken, hoe vaker ze dat doen. Empowerment is van cruciaal belang op een werkplek het motiveert mensen en is de sleutel tot bedrijfsgroei. Maandelijks scoren we 100% op de score ‘Ik ben trots om bij Infogrid te werken’ in ons medewerkersonderzoek. Het is een van mijn meest trotse prestaties.

Omdat we vorig jaar zijn gegroeid van een kleiner bedrijf van 20 mensen naar bijna 200 medewerkers dit jaar, was dit natuurlijk een uitdaging om de verantwoordelijkheid van onze medewerkers te behouden. Maar ik heb gezien dat deze cultuur die we bij Infogrid hebben gecreëerd fel wordt verdedigd doorway degenen die hier al zijn, zodat het een legacy-effect creëert voor nieuwe werknemers.

Hoe zorg je ervoor dat je een workforce aanwerft dat earlier bij jouw bedrijfswaarden?

Tot op heden heb ik alle medewerkers geïnterviewd die in het bedrijf zijn gekomen en ik zal proberen dit zo lang mogelijk voort te zetten. We hebben ook een briljant talentteam dat tijdens het sollicitatieproces een aantal vragen heeft opgesteld die aangeven of een kandidaat bij ons previous of niet.

Biedt u graag een hybride werkmodel van thuis/kantoor publish-covid aan?

Ja, we hebben werken op afstand aangemoedigd en flexibele uren aangeboden vóór COVID en we zullen dat blijven doen. Als werknemers werken waar en wanneer ze willen, zal dit hen helpen hun mentale welzijn te behouden en hun productiviteit te verbeteren. Onze cultuur draait om het geven van autonomie aan mensen – het niet aanbieden van hybride werken zou in tegenspraak zijn achieved alles waar we voor staan.

Heeft u ideas om leveranciers en klanten effectief te managen?

Zoek altijd naar een netwerk van klanten en leveranciers die uw eigen waarden en werkwijzen weerspiegelen. Ik geloof in het opbouwen van langdurige relaties satisfied je netwerken waarbij je soms samen wint en soms samen verliest. Het is handig om in een vroeg stadium na te denken about het sort bedrijf dat u wilt bouwen en een duidelijk prepare te hebben more than de associates die het kunnen leveren. Vanaf het start out was het bijvoorbeeld duidelijk dat we niet in de hardwarebusiness wilden zitten en wilden werken fulfilled elke onderneming en middelgrote klant satisfied een grote vastgoedvoetafdruk. Deze aanpak stelde ons in staat een system te bouwen dat apparaatonafhankelijk en schaalbaar was.

Zijn er financiële of cashflowtips voor startende nieuwe bedrijven?

Cashflow is de levensader van elk bedrijf, een geweldige financieel adviseur kan u helpen een positieve cashflow te bereiken, veel eerder dan u denkt. Als je iemand niet fulltime kunt betalen of als je heel vroeg op je reis bent, zorg er dan voor dat je wat advies krijgt more than hoe je je bedrijf kunt structureren voor succes.

Bovendien vragen veel startups niet genoeg voor hun dienst of item. Veel oprichters zijn zo gepassioneerd over wat ze doen, dat ze het niet erg vinden om de kosten te drukken. Het is een stuk moeilijker om in de loop van de tijd meer voor uw product in rekening te brengen als u klanten hebt getraind tegen lage prijzen, dus vanaf het commence moet u de prijs implementeren die u denkt dat uw item waard is.

Als je één ding van de overheid zou mogen vragen om te veranderen voor bedrijven, wat zou dat dan zijn?

De regering heeft belangrijke stappen gezet om meer bedrijven aan te moedigen een netto-nulstrategie te hanteren. Het uitbreiden van de lijst met bedrijven die vanaf april klimaatgerelateerde risico’s en kansen moeten melden, is een goede eerste stap. Dit zou echter moeten gelden voor een grotere pool van bedrijven. Alle bedrijven, hoe klein ook, hebben de verantwoordelijkheid om de klimaatverandering aan te pakken en initiatieven zoals deze roepen bedrijven op die misschien gewoon hun geloofsbrieven vergroenen. Bij Infogrid hechten we veel belang aan deze kwestie en daarom hebben we onze North Star-maatstaf ingesteld om 200.000 ton CO2e in 2022 te voorkomen en hebben we toezeggingen voor nog eens 120.000 ton. Als we ons omzetdoel voor het jaar zouden halen, maar niet onze North Star-statistiek, dan zouden we geen succesvol jaar hebben gehad.

Wat is uw houding ten opzichte van uw concurrenten?

We bestaan ​​omdat we ervoor willen zorgen dat elk gebouw op deze planeet slim is, en het meten van de affect van gebouwen op de planeet is de eerste stap naar het verminderen van de CO2-uitstoot. Hoe meer bedrijven dit helpen, hoe beter. Ik zie competitie niet als een nulsomspel en zoals Baz Luhrmann zong in het nummer “Everyone’s totally free to put on suncream”: Soms loop je voor, soms loop je achter. De race is lang en uiteindelijk is het alleen achieved jezelf.

Heb je al ideeën over de toekomst van je bedrijf en je dromen?

We laten ons leiden door onze twee noordsterstatistieken: groener zijn en het welzijn van medewerkers vergroten. Om meer bedrijven groener te maken, zetten we in op ons nieuwe ESG-products in 2022. Uit gesprekken met klanten kwamen we erachter dat vermogens- en duurzaamheidsmanagers veel te veel tijd besteden aan het samenbrengen van al hun duurzaamheidsstatistieken op één plek. Sommigen hebben de gegevens nodig om te voldoen aan wettelijke rapportagevereisten, terwijl anderen het nodig hebben om te kunnen aantonen aan werknemers en investeerders. Het kan maanden duren voordat deze gegevens handmatig zijn vastgelegd, maar fulfilled Infogrid hebben we er binnen enkele minuten toegang toe en bieden we bruikbare inzichten om uw ecologische voetafdruk te verkleinen. Ik ben enthousiast above dit nieuwe merchandise en ik geloof dat het ons een heel eind zal helpen om onze noordsterstatistieken te bereiken.


Cherry Martin

Cherry is Associate Editor of Enterprise Matters en is verantwoordelijk voor het plannen en schrijven van toekomstige artikelen, interviews en meer diepgaande stukken voor wat nu de grootste gedrukte en online bron van actueel zakelijk nieuws in het VK is.