Wat is de Metaverse?  - CraneMorley

Volgens Dictionary.com is de metaverse “een gedeelde, realistische en meeslepende computersimulatie van de echte wereld of andere mogelijke werelden, waaraan mensen deelnemen als digitale avatars.” De metaverse is een virtuele wereld waar gebruikers interactie hebben in een doorway een laptop gegenereerde omgeving en andere gebruikers. Voor degenen die aarzelen of niet geloven in dit nieuwe idee en notion, moeten kijken hoe het woord een officieel woord is in het woordenboek. Als dat je geen gelovige maakt, is het ontelbare aantal grote bedrijven dat in de metaverse investeert een andere belangrijke reden waarom de metaverse arriveert en hier blijft.

Als je nog steeds niet zeker weet wat de metaverse is, stel je dan een wereld voor zoals de videogames Sims, Minecraft of Fortnite. Stel je nu voor dat je zo ongeveer alles in het echte leven op deze wereld kunt doen. Je kunt een huis kopen en erin wonen, uit eten gaan en een concert of sportevenement bijwonen. U kunt zakelijke bijeenkomsten houden alsof u in het echte leven samen bent. U kunt socializen achieved en vrienden maken zoals u persoonlijk zou doen.

De metaverse wordt doorway sommigen beschreven als de volgende versie van de toekomst van computers en de volgende iteratie van online. Internet als de begin van het world wide web is er nog geen industriestandaard vastgesteld. Grote bedrijven zoals Meta (Fb), Apple, Microsoft en anderen haasten zich om degenen te zijn die de metaverse ontwikkelen en controle krijgen more than de metaverse. Degenen die de metaverse beheersen, zullen aanzienlijke macht hebben om de industriestandaarden te ontwikkelen en de wereld te reguleren. Eén ding is zeker: we zullen het gebruik van metaverse in zowel zakelijk als persoonlijk gebruik zien. We zullen zakelijke bijeenkomsten in de metaverse zien, zoals naast een video game-evenement.

Terwijl bedrijven zich haasten om het volgende grote ding te creëren, zijn er belangrijke fundamentele uitdagingen. Omdat bedrijven hun eigen omgeving creëren, zullen sommige avatars de vorm hebben van Lego en Minecraft. Terwijl andere meer complexe en digitale tweelingen zullen zijn, zoals Fortnite en Sims. Gebruikers kunnen niet van de ene group naar de andere springen zonder een nieuwe avatar te maken die bij de nieuwe wereld previous.

De andere uitdaging die bij de Metaverse ligt, zien we al op online. Vooroordelen, pesten en verkeerde informatie zijn belangrijke kwesties die nog meer uitgesproken zullen worden. Het belang hiervan is een understatement waarbij de hersens van gebruikers misleidend zijn om te geloven dat ze er persoonlijk zijn. Wie de gedragscode en regelgeving vaststelt, zal massaal worden gecontroleerd. Sommige gebruikers zullen geloven in het recht op vrije meningsuiting, terwijl de samenleving en bedrijven het niet eens zijn en een enorme invloed zullen hebben op hoe de metaverse hiermee omgaat.

Wie weet wanneer en of we nog steeds de metaverse zullen gebruiken die in het dagelijks leven veel wordt gebruikt, zoals online? De investering van grote bedrijven doet iemand geloven dat dit echt de volgende iteratie van online kan zijn.