2022 Augustus 5 MarketingCharts Grafiek

LinkedIn blijft ‘recordniveaus’ van betrokkenheid en groei van sessies zien
Uit het laatste prestatierapport van Microsoft bleek dat het professionele sociale netwerk van LinkedIn meer dan 850 miljoen leden experienced, waarbij het aantal gebruikerssessies met 26 procent toenam, en de omzet steeg met 26 procent in het meest recente kwartaal op jaarbasis, en steeg satisfied $ 768 miljoen, maakte Microsoft onlangs bekend. Sociale media vandaag

Google en Microsoft rapporteren langzaamste omzetgroei in twee jaar
Alfabet, het moederbedrijf van Google, zag de omzet in het tweede kwartaal van 2022 fulfilled 13 procent groeien tot $ 69,7 miljard, de langzaamste groei van de zoekgigant sinds hetzelfde kwartaal in 2020, terwijl de inkomsten uit het zoekgedeelte van de bedrijfsactiviteiten van het bedrijf fulfilled 14 procent stegen. around het jaar, terwijl Microsoft een omzetstijging van 12 procent rapporteerde, ook de langzaamste groei in twee jaar, meldden de bedrijven onlangs. MediaPost

Fulfilled de nieuwe checks van Twitter kun je afbeeldingen, video’s en GIF’s in één tweet plaatsen
Twitter is begonnen satisfied het testen van een multimedia-tweetoptie waarmee individuele tweets maximaal vier digitale objects kunnen bevatten, waaronder afbeeldingen, video’s, geanimeerde GIF’s en andere ondersteunde mediatypen op het system, die momenteel worden getest op de mobiele application van Twitter, zo heeft het bedrijf onlangs aangekondigd. TechCrunch

Gebruikers van sociale media verwachten snelle reacties op berichten die op de digitale kanalen van merken zijn geplaatst
Ongeveer 52 procent van de gebruikers van sociale media in de VS heeft gezegd dat ze verwachten dat merken binnen een uur reageren op sociale vragen, terwijl 27 procent wil dat merken binnen 30 minuten reageren, terwijl 10 procent verwacht vijf minuten, volgens onlangs vrijgegeven onderzoeksgegevens above interessant voor B2B-marketeers. Marketinggrafieken

IAB constateert dat de advertentie-uitgaven voor de tweede helft beter zijn dan gepland, het hele jaar aanzienlijk slechter
In de tweede helft van 2022 verwachten marketingmanagers zo’n zeven procent meer aan reclame uit te geven, terwijl de totale uitgaven voor het jaar naar verwachting zo’n 31 procent lager zullen uitvallen dan verwacht, waarbij de meeste groei wordt aangedreven door de technologiecategorie, volgens the latest gepubliceerde onderzoeksgegevens van het Interactive Promotion Bureau (IAB). MediaPost

Apple introduceert nieuwe App Keep-advertentieplaatsingen: de branche reageert
Apple introduceert nieuwe advertentie-opties voor zijn Application Store, breidt advertenties uit op het tabblad Zoeken en resultaten die het bedrijf eerder heeft aangeboden, waardoor B2B-marketeers nieuwe opties krijgen voor het vergroten van de merkbekendheid in de populaire Apple Application Retail outlet-omgeving, kondigde Apple onlangs aan. De trommel

2022 Augustus 5 Statistieken Afbeelding

Welke datamogelijkheden zijn nog steeds onbereikbaar voor marketeers?
42 procent van de marketingleiders heeft gezegd dat realtime toegang tot inzichtgegevens hun meest gezochte gegevenscapaciteit was, waarbij 40 procent wijst op voorspellende analyses en 26 procent op zoek naar dataleveringsketen en -beheer, volgens onlangs vrijgegeven onderzoeksgegevens van belang voor digitale marketeers. Marketinggrafieken

Twitter check een ‘tweets for every maand’-teller
De nieuwste exam van Twitter kan B2B-marketeers en -merken nuttig inzicht bieden bij het overwegen welke accounts actief genoeg zijn om te volgen, aangezien het platform is begonnen achieved het testen van een zichtbare telling die het aantal tweets laat zien dat een gebruiker de afgelopen maand heeft gepost, zo maakte Twitter onlangs bekend. TechCrunch

Amerikanen vinden Ad Biz betrouwbaarder dan media, beide volgen alle andere industrieën
De technologie-, enjoyment- en telecomsectoren stonden bovenaan de lijst als het gaat om de meest vertrouwde merkcategorieën, terwijl nieuws en sociale media de minst vertrouwde sectoren bezetten, volgens onlangs vrijgegeven onderzoeksgegevens die interessant zijn voor B2B-marketeers. MediaPost

“Mensen nemen aankoopbeslissingen op foundation van aanbevelingen en percepties van mensen (geen merken) die ze respecteren en vertrouwen. Influencers zullen essentieel zijn voor het humaniseren van B2B-merken in 2022.” — Tamara McCleary @TamaraMcCleary Klik om te tweeten

Grote meerderheid van B2B-kopers zegt dat de inhoud van de leverancier de aankoopbeslissing beïnvloedt
68 procent van de B2B-kopers heeft gezegd dat een grondige kennis van een bedrijf en zijn behoeften de belangrijkste reden was om een ​​leverancier te kiezen, waarbij 62 procent aangaf om articles van hogere kwaliteit te leveren, en 59 procent die een sterkere kennis van het zakelijke landschap en oplossingsgebied, volgens current gepubliceerde rapportgegevens. Marketinggrafieken

AAN DE LICHTE KANT:

2022 5 augustus Marketoonist Comic Image

Een luchtige blik op “Datagedreven” doorway Marketoonist Tom Fishburne — Marktkoopman

Het vierkant in deze optische illusie verandert niet echt van kleur – PetaPixel

TOPRANK Marketing and advertising & KLANTEN IN HET NIEUWS:

  • Lee Odden / TopRank Advertising — 86% van de B2B-merken vindt succes achieved influencermarketing — Zoekmachine Journaal
  • TopRank Internet marketing — Richtlijnen voor B2B-influencermarketing voor imagined management — Forbes
  • Lee Odden — Tips voor creatieve processen en contentcreatie voor ondernemers — BBN Periods

Heb je deze 7 days nog een major B2B marketing and advertising nieuwsbericht gevonden? Als dat zo is, aarzel dan niet om ons dit te laten weten in de reacties hieronder.

Bedankt dat je bij ons bent gekomen voor het TopRank Marketing B2B-marketingnieuws van deze week, en we hopen dat je volgende week vrijdag weer terugkomt voor een nieuwe reeks van het meest actuele en relevante nieuws over de B2B- en digitale marketingindustrie. In de tussentijd kunt u volg ons op onze LinkedIn-paginaof bij @een grap uithalen op Twitter voor nog actueler dagelijks nieuws.