Entrepreneur First haalt $ 158 miljoen op tegen een waardering van $ 560 miljoen en voegt Stripe's Collison-broers toe aan zijn lijst van donateurs - TechCrunch
Voor het geval je het laatste nieuws een paar weblogs terug hebt gemist, we zitten in een recessie. Dat betekent dat, zelfs als u ons advies opvolgt en uw marketingbudget op peil houdt, u die bucks meer dan ooit nodig heeft om te tellen.

Investeren in organisch verkeer is niet zo attractive als het directe rendement van prestatiekanalen, maar de aanhoudende groei in de loop van de tijd is lucratief voor degenen die het geduld hebben om het na te streven. Maar de meeste Search engine marketing-groups laten verkoop (lees: uw ROI) op tafel liggen doorway een of meerdere van deze fouten te maken:

Focussen op de verkeerde KPI’s. Dit is gebruikelijk voor minder ervaren Search engine marketing-teams, omdat ze zich concentreren op willekeurige statistieken zoals paginasnelheid en SEMRush-scores in plaats van op de ultieme bottom line: verkopen of prospects van organisch verkeer.

Alleen werken aan het verbeteren van on-webpage Web optimization. On-webpage, of on-web page Web optimization, is slechts de helft van het spel. Geweldige written content op een snelle site achieved een sterke architectuur betekent niets als je vertrouwt op een Area of Desires “establish it and they’re going to come”-mentaliteit. Ondanks wat je misschien op Twitter hebt gehoord, is het bewezen dat inbound links van hoge kwaliteit ertoe doen en aan het eind van de dag een Seo-strategie kunnen maken of breken.

Het niet integreren van Search engine marketing fulfilled andere kanalen. De inzichten van betaalde kanalen in combinatie satisfied de versterkende effecten van samenwerking achieved uw PR-staff kunnen het omnichannel-vliegwiel van uw merk – en uw marges – naar een hoger niveau tillen.

Alleen gericht op Google. Volgens Mashable gebruikt 40% van Gen Z Instagram of TikTok als zoekmachine. Vanaf waar we zitten, lijkt het slechts een kwestie van tijd voordat Google TikTok begint te indexeren in zijn organische resultaten. Bovendien is onze oude vriend Bing (ken je ze nog?) nog steeds goed voor 7% van al het zoekverkeer. Hoewel het veilig is om te zeggen dat Google nergens heen gaat, zouden marketingleiders er verstandig aan doen om te profiteren van het laaghangende fruit op Bing en hun weddenschappen af ​​te dekken door te verdubbelen op geweldige TikTok- en Instagram-inhoud.