Je weet dat de inhoud belangrijk is. Maar de contentmarketingruimte wordt steeds luidruchtiger en luidruchtiger, waardoor het steeds moeilijker wordt om gehoord te worden.

Hier zijn enkele eenvoudige suggestions om uw blogposts te laten opvallen en meer verkeer te genereren in een verbazingwekkend druk universum van inhoud.

Inbound marketing bloggen

Eenvoudige guidelines om uw blogberichten te laten opvallen

Ken uw publiek en doe uw onderzoek

Raad niet wat uw publiek nodig heeft en/of wil. Neem gegevensgestuurde beslissingen in excess of inhoud doorway brancheonderzoek en concurrentieanalyses te doen.

Schrijf overtuigende koppen

Mensen zijn nogal oppervlakkig: we beoordelen een boek op zijn omslag. En een blogpost bij de titel. De kop is jouw haak. Zo trek je lezers om doorway te klikken en het hele artikel te lezen, dus hoe pakkender hoe beter.

We hebben een heel artikel geschreven in excess of blogkoppen om je te helpen. Je kunt het hier vinden.

Breek een pagina op met tussenkoppen

Witruimte is je vriend. Gebruik het, en het is gemakkelijker voor lezers om uw inhoud door te bladeren en te besluiten het daadwerkelijk te lezen. Als ze het lezen, zullen ze misschien ook de actie ondernemen die je wilt dat ze ondernemen.

Gebruik opsommingstekens om te markeren

Markeer uw beste informatie met opsommingstekens die mensen daadwerkelijk lezen:

  • Behandel kogels als kleine koppen
  • Categorical duidelijke voordelen
  • Houd ze op een lijn of twee
  • Houd ze symmetrisch
  • Vermijd rommel en blijf bij de basis
  • Nogmaals, opsommingstekens zijn geen alinea’s, het zijn koppen.

Voeg afbeeldingen toe

Mensen reageren en verwerken visuele inhoud veel sneller dan op tekst gebaseerde inhoud. Dus het toevoegen van afbeeldingen verhoogt de betrokkenheid.

Geavanceerde ideeën om uw blogberichten te laten opvallen

Misschien heb je de basis onder de knie. Je maakt kwaliteitskoppen, gebruikt een goede opmaak en onderzoekt wie je publiek is en waarnaar ze op zoek zijn. Goed gedaan! Gebruik nu deze meer geavanceerde ideeën om uw blogberichten naar een hoger niveau te tillen.

Bekijk de wedstrijd

Zorg ervoor dat niemand anders de publish heeft geschreven die u van strategy was. Typ trefwoorden, onderwerp of kop in Google en kijk wat je vindt. Als je iemand vindt die een bericht heeft geschreven dat precies lijkt op wat je aan het overwegen was, maak je bericht dan anders genoeg om op te vallen. Voeg waarde toe fulfilled statistieken, afbeeldingen of bronnen, of bied een unieke invalshoek op het onderwerp.

Onthoud dat details belangrijk zijn

Doe het huiswerk van uw lezers voor hen en zorg voor further aspects die autoriteit aan uw bericht toevoegen en uw punten beter bewijzen. Doorway uw onderzoek te doen en uw lezers grondig voor te lichten satisfied bronfeiten, ontstaat solide inhoud die u waarschijnlijk nergens anders zult zien.

Beantwoord je eigen vragen

Terwijl je rondkijkt naar ideeën en vragen ziet die je nog nooit eerder hebt gehoord, heb je misschien je volgende geweldige onderwerp. Als je vragen kunt beantwoorden die niemand anders heeft beantwoordof dat niemand heeft gedacht om te vragenu kunt unieke, waardevolle inhoud produceren.

Deel geleerde reduce

Lezers zullen de strategieën en de inzichten die ze kunnen halen uit uw transparantie waarderen. Als je fouten en lessen deelt die je hebt geleerd, zal het je publiek helpen te leren wat ze wel en niet moeten doen.

Wees specifiek

Ga af van een algemeen idee en term gedetailleerder en specifieker achieved elke tak. Verhoogde specificiteit zorgt ervoor dat uw bericht zich onderscheidt van de rest. Jij en je berichten worden waardevoller wanneer je strategieën, recommendations en voorbeelden deelt.

Deel jezelf

Uw meningen, aanbevelingen en gedachten zijn van u alleen. Deel ze en uw inhoud zal internet zo uniek zijn als u.

Vertel verhalen en deel anekdotes

Doorway feiten, data en statistieken te gebruiken ontstaat er written content die het logische deel van de hersenen aanspreekt. Maar vergeet de inhoud niet die emotioneel aansluit bij de lezer. Gebruik storytelling om deze verbinding tot stand te brengen door open, eerlijk en oprecht te zijn. Verhaalinhoud kan iets zijn dat je is overkomen, een gebeurtenis waar je regelmatig getuige van bent, of je kunt iets verzinnen dat zou of zou kunnen gebeuren op basis van een reeks feiten. Probeer humor bij het schrijven van je bericht of gebruik dwaze voorbeelden om je punt te illustreren.

Gebruik uw ervaringen, meningen en kennis om inhoud te maken die anders is dan alles wat anderen kunnen delen. Doorway iets anders op tafel te zetten, kun je je losmaken van de blogschrijvende hordes en de vruchten plukken van originaliteit.

Ontvang je GRATIS gids voor bloggen eBook

Meer geavanceerde ideeën om uw blogberichten te laten opvallen

Wanneer inhoud ontwikkelen, kunt u onderwerpen zoeken die immediate of perifeer verband houden fulfilled uw marktniche, of u kunt uw persoonlijke kijk op een solution, dienst of voordeel van een bepaalde widget delen. Zorg ervoor dat u transparant bent, houd uw stem dependable en uw publiek wacht op elk nieuw bericht. Hier zijn enkele meer geavanceerde ideeën om uw inhoud te laten opvallen.

Een mening bekritiseren of ontkrachten: Vergeet niet om feiten en cijfers toe te schrijven die worden gebruikt om uw standpunt te ondersteunen.

Ga tegen de stroom in: Observeer alles om je heen en draai het op zijn kop. Wees eerlijk en professioneel.

Schrijf beoordelingen: Wees eerlijk en beleefd, maar wees niet bang om op fouten te wijzen of zelfs een slechte rating uit te delen. Mensen waarderen uw transparantie.

Maak gebruik van een beroemd citaat: Nogmaals, zorg ervoor dat u het citaat toeschrijft aan de oorspronkelijke auteur.

Vertel een verhaal: Het is voor herhaling vatbaar. Het publiek wordt aangetrokken doorway verhalen.

Verantwoordelijk zijn: Bespreek uw prestaties en mislukkingen.

Maak gebruik van actueel nieuws: Behoud de stem en stijl van je site en bespreek iets uit de huidige nieuwscyclus (probeer Google Nieuws). Door betrouwbare en interessante feiten op te nemen, krijgt u meer gezag.

Maak gebruik van geschiedenis: Vind historische gebeurtenissen die verband houden satisfied uw niche.

Lopende thema’s: Wijd een dag for each 7 days aan iets dat uw publiek waarschijnlijk in hun eigen leven deelt en praat erover, praat erover, reageer op opmerkingen en creëer een sterkere gemeenschap.

Tirade: Ga in excess of iets tekeer zeggen wat je denkt deel je frustraties. Aangezien alles op web blijft en kan ontbranden, moet u voldoende onderzoek doen en iemand die u respecteert het bericht laten lezen voordat het wordt gepubliceerd.

Popcultuurcommentaar: Deel uw mening over populaire onderwerpen in de popcultuur, nieuwsverhalen around popcultuur en/of evenementen. Reageer op opmerkingen.

Handleidingen voor novices: Nieuwelingen zijn altijd geïnteresseerd om meer te leren. Begeleider op afstand. Reageer zoals altijd persoonlijk op vragen en opmerkingen.

Mythen of feiten: Nogmaals, die nieuwelingen, ze hebben de neiging om regelmatig voor dezelfde valse informatie te vallen. Creëer je bericht op basis van de meest voorkomende mythes in je area of interest en corrigeer ze fulfilled de feiten.

Drie krachtige manieren om nu iets geweldigs op uw blog te doen

Hier zijn drie eenvoudige en krachtige manieren om je web site te laten opvallen in een superdrukke blogosfeer. Probeer enkele van de hierboven gepresenteerde ideeën, maar lever ze satisfied deze algemene richtlijnen in gedachten.

#1 Wees storend

Als je mensen onderbreekt achieved iets van waarde, zullen ze het niet als een inbreuk zien. Ze zullen de schok in hun mentale energie verwelkomen.

#2 Wees dynamisch

Verken de randen van de wereld van je weblog en zoek nieuw terrein op. Doe iets dat niet eerder is getest en bewezen. Op de een of andere manier zul je verrast zijn doorway de resultaten, en je zult opvallen terwijl je het doet.

#3 Wees dramatisch

Doe iets dat mensen overrompelt en een sterk punt maakt. Dramatiseer je ideeën. Je verhaal kan veel verder gaan dan een simpel statement.

Gaan. Domineer je ruimte. De informatie die hier wordt gepresenteerd, is bedoeld om enkele fundamentele waarheden around de huidige staat van bloggen te onderstrepen en enkele manieren te suggereren om onderwerpen te vinden of algemene onderwerpen aan te passen, zodat uw berichten opvallen tussen de luidruchtige inhoud die overal is. Gelukkig written content creëren!

Contentmarketing is onze jam. Heb je een vraag? Aarzel niet om get in touch with met ons op te nemen door hieronder te klikken.

Neem contact op met Aspiration Marketing