TikTok, strategieën om bots te verdedigen en meer!
De zomer is in volle gang en hoewel dat voor velen betekent op vakantie gaan en luieren in de zon, stopt de marketingsleur nooit. We hebben het internet afgespeurd en vijf updates uit de digitale marketingsector geselecteerd die absoluut gelezen moeten worden.
Van TikTok’s nieuwe strategische richting voor het populaire system tot de tactieken die topmarketeers gebruiken om spam en bots te bestrijden, we hebben vijf hoogtepunten die deze maand in advertising and marketing plaatsvonden.
Verschillende leiders van TikTok verschenen op het Cannes Lions Intercontinental Festival of Creativeness, waarmee de eerste dag van het competition werd afgetrapt met enkele belangrijke updates more than de toekomst van het system.
Blake Chandlee, een inwoner van TikTok’s oplossingen voor wereldwijde operaties, zegt dat ze het aantal merken en adverteerders dat momenteel het platform gebruiken drastisch willen vergroten.
Deze nieuwe drang naar meer advertenties omvat nieuwe programma’s om de targeting en kwaliteit van advertenties te verbeteren, evenals de functionaliteit van de in-application-shoppingfunctie uit te breiden.
Hoewel TikTok een populair system is voor merken en influencers om vanaf te werken, zegt Francis Stones (die aan het hoofd staat van de Europese tak van TikTok’s merkveiligheid) dat sommige adverteerders sceptisch blijven in excess of het gebruik van de application, uit angst geassocieerd te worden met ‘problematische inhoud’.
Volgens Stones zullen ze nieuwe maatregelen implementeren om inhoud grondiger te onderzoeken om de zorgen van merken satisfied betrekking tot negatieve associaties weg te nemen.
Klik op de bovenstaande website link als u meer wilt weten more than deze update.
Het beheren van betaalde mediakanalen en campagnes kan een frustrerende ervaring zijn in een wereld waar spam en bots zo gewoon zijn. Valse klikken en advertentieweergaven van bots kunnen statistieken opdrijven, waardoor marketeers een vertekend beeld krijgen van hun gegevens.
Om de bots te bestrijden, ondernemen betaalde mediamarketeers de volgende acties:
Controleren op niet-overeenkomende tijdzones
Marketeers controleren de gedeclareerde tijdzones van gebruikers aan de hand van de werkelijke tijdzone op het apparaat. Als deze tijdzones niet overeenkomen, verbergt de gebruiker mogelijk zijn identiteit om kwaadwillende bedoelingen te verbergen.
Pas op voor repetitief gedrag
Het identificeren van herhaald gedrag afkomstig van een enkel IP-adres of gebruiker is een andere tactiek die betaalde mediamarketeers gebruiken om bots en spam te bestrijden. Door herhaalde kwaadaardige activiteiten van dezelfde bron te lokaliseren, kunnen ze voorkomen dat spammers dit gedrag voortzetten.
Analyseren van afwijkingen in verkeersstatistieken.
Ongebruikelijk hoge volumes websiteverkeer op bepaalde dagen, achieved hoge bouncepercentages van buiten de geografische locaties waarop campagnes gericht zijn, kunnen wijzen op een botaanval. Marketeers analyseren zorgvuldig het websiteverkeer om slechte actoren te identificeren en tegen te houden.
Andere tactieken van betaalde mediamarketeers zijn onder meer:
- Op zoek naar inconsistenties in gebruikersagenten
- Verkeersbronnen opnieuw evalueren
- Go-to-marketplace-beveiliging implementeren
Bekijk de bovenstaande hyperlink voor meer informatie about de strategieën die marketeers voor betaalde media gebruiken om spam te bestrijden.
Binnen digitale advertising zijn er verschillende strategieën die marketeers gebruiken om potential customers te genereren en conversies te stimuleren. Binnen deze strategieën behoren pay back-per-click (PPC) en zoekmachineoptimalisatie (Search engine marketing) tot de meest populaire.
PPC-marketing draait om het gebruik van betaalde advertenties om bezoekers naar uw web-site te trekken. Elke keer dat er op een van uw advertenties wordt geklikt, betaalt u een vooraf bepaald bedrag.
Aan de andere kant richt Search engine optimization zich op het genereren van organisch verkeer doorway inspanningen om hoger te scoren op de resultatenpagina van een zoekmachine (SERP). Hoe hoger uw internet site of inhoud op de eerste pagina van de SERP verschijnt, hoe groter de kans dat gebruikers doorklikken.
Weten hoe deze strategieën anders werken, afhankelijk van uw marketingdoelen en wanneer u PPC- of Website positioning-marketing moet gebruiken, is een van de belangrijkste dingen die u kunt doen om ervoor te zorgen dat uw marketingcampagnes succesvol zijn.
Bezoek de bovenstaande connection voor een meer diepgaande blik op PPC compared to Seo-advertising.
In discussies around de standaard KPI’s (Key General performance Indicators) die marketeers gebruiken om het succes van hun inspanningen te meten, is het gemakkelijk voor het sentiment om uit de boot te vallen. Als we naar spreadsheets en datagrafieken kijken, vergeten we soms dat elk van die klikken, conversies of bounces overeenkomt achieved een echt persoon satisfied een mening.
Social media-sentiment is vergelijkbaar achieved sociaal luisteren, waarbij merken opmerkingen en betrokkenheid bij gebruikers monitoren die hen rechtstreeks hebben getagd of op hun berichten hebben gereageerd. Terwijl sociaal luisteren naar deze directe interacties kijkt, houdt sentimentanalyse in de gaten wat mensen zeggen en uiten over een merk of merchandise zonder dat het merk direct wordt getagd.
Interesse om meer te leren? Klik op de website link hierboven!
Iedereen die tijd heeft besteed aan internet marketing voor zoekmachineoptimalisatie (Seo) kent het belang van one way links.
Wanneer andere sites achieved een hoge autoriteit naar uw inhoud linken, helpt dit de positie van uw website in zoekmachines zoals Google te verbeteren. Helaas is het bouwen van kwalitatieve backlinks een tijdrovend en vaak frustrerend proces.
Zou het niet zoveel gemakkelijker zijn om al die web-sites met een hoge autoriteit te laten besluiten om die one-way links zelf te gebruiken?
Topmarketeers van het Information Sector Institute hebben verschillende suggestions om dit te bereiken. Ze stellen zes soorten inhoudsitems voor die hoogwaardige back links zoals magneten aantrekken. Dit soort inhoud omvat:
- Sjablonen
- Hulpmiddelen
- Quizzen
- Originele grafieken en infographics
- Citaten
- Interne links
Bekijk de bovenstaande website link voor meer informatie around elk van deze inhoudsitems.
Afsluiten
De wereld van digitale advertising and marketing stopt voor niemand, en deze maand was geen verwachting. Deze vijf artikelen bieden een momentopname van het marketingnieuws van deze maand, van nieuwe strategieën die worden geïmplementeerd op populaire sociale platforms tot nieuwe suggestions en trucs om back links te stimuleren.
We hopen dat deze lijst satisfied essentiële marketingupdates nuttig en informatief is geweest.
Om snel de hoogtepunten te bekijken, hebben we geleerd hoe de leiders van TikTok nieuwe functies voor hun app implementeren om adverteerders te helpen groeien. Dat is waarschijnlijk opwindend nieuws voor merken en influencers die de app al gebruiken voor hun marketingcampagnes.
Vervolgens hebben we de strategieën van betaalde mediamarketeers besproken om botaanvallen en spamverkeer te bestrijden. Achieved enig slender onderscheidingsvermogen en zorgvuldige analyse kunt u kwaadaardig verkeer afweren en uw marketingstatistieken schoon houden.
Vervolgens hebben we de voor- en nadelen van PPC- en Web optimization-advertising and marketing besproken en hoe u kunt weten welke van deze populaire marketingstrategieën geschikt is voor u en uw bedrijf of website. Niemand wil tijd (en geld!) verspillen aan een strategie die niet previous bij hun marketingdoelen.
Daarna leerden we about de analyse van het marketingsentiment van sociale media en waarom, ondanks hoe vaak het more than het hoofd wordt gezien, marketeers dit in de gaten moeten houden. Zonder te weten hoe consumenten echt around uw merk of item denken, kan het moeilijk zijn om te veranderen wat u verkeerd doet (of te profiteren van wat u goed doet!)
Ten slotte hebben we zes inhoudsitems ontdekt die aan blogposts kunnen worden toegevoegd om hoogwaardige inbound links te genereren. Het implementeren van een uitstekende strategie voor het verkrijgen van inbound links kan lastig zijn om te bereiken, waardoor dit inzicht ongelooflijk waardevol is voor marketeers.
Vragen, opmerkingen of zorgen? We horen graag uw comments!
Volgende maand zijn we er weer met vijf nieuwe artikelen voor je. Als je in de tussentijd meer wilt weten, bekijk dan onze bestaande blogs die verschillende digitale marketingonderwerpen behandelen!