ROI-calculator geüpgraded - hoe we de Napier ROMI-calculator hebben verbeterd

Promoting moet iets zijn dat winst genereert. Het lijkt voor de hand liggend, maar het kan moeilijk zijn om de RoI van campagnes te berekenen. Daarom hebben we onze RoI-calculator ontwikkeld: het was een eenvoudige instrument waarmee je kon berekenen wat de waarde van ROMI (return on advertising investment decision) zou zijn voor een campagne.

Het probleem is dat niet alle campagnes hetzelfde zijn. Het bezoeken van een beurs is heel wat anders dan het voeren van een e-mailmarketingcampagne. En onze rekenmachine was een “a person size matches all”-benadering. Niet goed. Dus we hebben het opgelost!

Als u de Napier ROI-calculator bezoekt, kunt u nu het specifieke campagnetype selecteren dat u uitvoert en ROI-berekeningen krijgen die specifiek zijn afgestemd op die tactieken. Of u nu een evenement bijwoont, adverteert of een e-mailcampagne uitvoert, de device neemt de resultaten en vertelt u de ROI, evenals andere statistieken, van conversieratio tot kosten for every klik.

Wij zijn groot lover van het meten van de overall performance van campagnes en worden daar graag op aangesproken. Deze nieuwe device zorgt ervoor dat u weet hoe succesvol uw campagne is en dat u deze op een vergelijkbare basis kunt vergelijken. Van het uitzoeken of adverteren een beter rendement oplevert dan beurzen tot gewoon ervoor zorgen dat u de standaard e-mailmarketingberekeningen voor CPM, CPC en CPL goed krijgt, deze instrument zal uw leven een stuk eenvoudiger maken. De device is zelfs een stuk mobielvriendelijker dan voorheen, waardoor u uw ROI-berekeningen onderweg kunt uitvoeren.

Onze device is intern ontwikkeld doorway Natasha, een van onze gurus op het gebied van digitale promoting en ontwikkelaar van geheime webapplicaties.

Bekijk onze nieuwe Napier ROI-calculator en laat het ons weten als u wilt dat wij nog meer mogelijkheden toevoegen.