Resultaten van leadgeneratie verbeteren met 70% met SEO-inhoud
Dit artikel is geschreven doorway Jeremy Doherty en Taylor Todd.
Website positioning is niet langer een ‘nice-to-have’ voor bedrijven – het is een will have to. Als uw bedrijf zijn middelen inzet om betere inhoud te creëren die is geoptimaliseerd voor zoekmachines, zult u een indrukwekkend rendement op die investering zien. Dit bleek het geval te zijn voor onze klant Digilant.
De strategie
Digilant was op zoek naar een contentmarketingbureau op maat dat hen kon helpen hun primaire zakelijke doelen te bereiken:
- Verhoog het websiteverkeer
- Genereer qualified prospects
- Verkoop inschakelen
Toen kwam Affect & Co. binnen. Ons team werkte samen achieved Digilant om een contentstrategie op maat te creëren die was afgestemd op de specifieke behoeften van hun bedrijf. De algemene doelstelling: Maak on-site Seo-bloginhoud die websiteverkeer en gekwalificeerde inkomende prospects stimuleert.
Om dit te bereiken, hebben we gebruik gemaakt van Web optimization-tactieken, zoals driemaandelijks trefwoordonderzoek om inhoud te creëren en te publiceren op De website van Digilant dat hun on line zichtbaarheid zou verbeteren en potentiële klanten naar hun website zou leiden.
Maar leads doorway de (virtuele) deur krijgen was slechts de eerste stap. We moesten er ook voor zorgen dat de written content die we maakten het verkoopteam van Digilant uitrust met de informatie die ze nodig hadden om prospects verder in de trechter te brengen.
De resultaten
Elke dag die voorbijgaat, blijft de contentstrategie van Digilant van enorme waarde voor het bedrijf. Hier zijn enkele van de resultaten van contentmarketing die we hebben gezien sinds het begin van onze samenwerking: