Optimaliseer uw blogberichten met behulp van een SEO-checklist [Free Template]
Bij SMA Advertising zijn we altijd op zoek naar manieren om onze processen te verfijnen om de beste kwaliteit te produceren contentmarketing om onze klanten zo efficiënt mogelijk te bedienen.
We zijn momenteel bezig met het opbouwen van een intern schrijfteam om aan de inhoudsbehoeften van onze klanten te voldoen. Het was een zeer lonende onderneming, uitgevoerd doorway onze uitzonderlijke contentmanager, Beth Walker. We nemen getalenteerde schrijvers in dienst waarmee we rechtstreeks samenwerken om te produceren van hoge kwaliteit content material die aansluit bij de doelgroep van onze klanten.
Wanneer u een inhoudsteam bouwt, zullen er leden zijn achieved verschillende mate van knowledge in optimalisatie van bloginhoud. Het is te verwachten – niet iedereen heeft dezelfde coaching in Search engine marketing gehad (zoek equipment optimalisatie) beste praktijken.
Het werd al snel duidelijk dat er wat teaching nodig was om ervoor te zorgen dat iedereen dezelfde richtlijnen volgde voor on-website page Search engine marketing-optimalisatie van bloginhoud. Samen met het verstrekken van onze schrijvers met onze Web site Search engine optimization-checklist document, hebben we vastgesteld dat een sjabloon die ze voor elk artikel kunnen gebruiken, hen doorway het Web optimization-optimalisatieproces van de blog site zou leiden.
Als u op zoek bent naar een eenvoudige Search engine optimization-checklist om te volgen bij het schrijven van uw blogposts, hoeft u niet verder te zoeken. Hieronder vindt u toegang tot uw gratis exemplaar van de sjabloon.
Ideal practices voor weblog-Search engine optimization
De sjabloon behandelt de volgende ideal techniques voor blogoptimalisatie:
Trefwoord in de titel
Maak het de webcrawlers van Google gemakkelijk om te begrijpen waar uw inhoud in excess of gaat doorway de zoekwoorden in de titel van het artikel op te nemen. Een van de eerste dingen waar de webcrawlers naar kijken, is de title-tag. Als de zoekwoorden aan het start off van de titel staan, des te beter.
Houd er rekening mee dat wanneer we trefwoord of trefwoorden zeggen, dit een enkel woord kan zijn, maar meestal een reeks woorden of een woordgroep is waarnaar vaak wordt gezocht doorway uw koperspersoon.
Trefwoord in de eerste alinea
Nogmaals, u geeft Google aanwijzingen around waar het artikel over gaat door het trefwoord in de eerste alinea op te nemen.
Url naar kernpagina in de eerste alinea
Probeer het zoekwoord te koppelen aan een kernpagina van uw web page in de eerste of tweede alinea, als dit contextueel zinvol is. U wilt dat de hyperlink in de buurt van het start out van het artikel staat. Dit helpt autoriteit doorway te geven aan uw kernpagina’s, de pagina’s die u probeert te vergroten in de zoekopdracht motor ranglijsten. Een kernpagina, of pijlerpagina, is er een die voorziet in: van hoge kwaliteit inhoud die uw diensten, oplossingen of products beschrijft.
Ten minste één externe connection naar een gezaghebbende bron
Door uw pagina te koppelen aan een externe, geloofwaardige, gezaghebbende web-site, laat u Google zien dat uw stukje inhoud is gerelateerd aan een betrouwbaar stuk inhoud. Het laat Google ook weten dat uw inhoud betrouwbaar is. Een paar eenvoudige manieren om naar een externe internet site te linken zijn:
- Voeg statistieken toe en connection naar de bron.
- Neem termen op die related zijn voor uw inhoud en uw branche en hyperlink naar een site die die expression definieert.
- Voeg een url toe naar een YouTube-videozelfstudie over het onderwerp in uw artikel.
- Voeg een infographic van een gezaghebbende website toe achieved behulp van de insluitcode die ze verstrekken.
Gerelateerd artikel: Lees meer above on-site optimalisatie en externe one-way links, in Anatomie van een geoptimaliseerde pagina hier.
Inclusief twee interne hyperlinks
U linkt naar een kernpagina in de eerste alinea, zoals hierboven beschreven. Voeg ook inbound links toe naar andere interne pagina’s, zoals andere blogartikelen en landingspagina’s. Deze one-way links bieden aanvullende aanwijzingen die de webcrawlers gebruiken om te bepalen of uw inhoud de vragen van de zoekers beantwoordt.
Neem het trefwoord op in een kop
De crawlers van Google kijken naar de H1-, H2- en H3-tags van uw pagina, dat zijn de heading-tags. Het zoekwoord staat al in de title-tag, maar zorg ervoor dat het ook in 10 minste één van uw blogartikelkoppen staat. U kunt ook varianten van het zoekwoord in andere kopjes opnemen. Houd er bijvoorbeeld rekening mee dat ik in dit artikel ‘SEO-checklist’, ‘Blog Seo Ideal Practices’ en ‘Waarom is Search engine optimization voor blogposts belangrijk?’ in de rubrieken. “SEO Checklist” is het trefwoord voor dit artikel, maar de andere kopjes hebben ook betrekking op “blog SEO”.
Trefwoorden in afbeelding Alt Tag
Wanneer u afbeeldingen toevoegt, zorg er dan voor dat u ook afbeelding alt-tekst toevoegt die bevat: pertinent trefwoorden om Google te helpen uw afbeelding bij het zoeken weer te geven.
Trefwoorden in de hoofdtekst van het artikel
Je zult het artikel willen besprenkelen met pertinent trefwoorden en varianten daarvan. We stellen geen search phrase stuffing voor. Google zal je daarvoor straffen, en het lijkt onnatuurlijk voor de gebruiker. Wat we voorstellen, is dat u de trefwoorden een paar keer in het artikel opneemt, waar ze contextueel passen, en vervolgens ook LSI-trefwoorden in het hele artikel gebruikt.
LSI-sleutelwoorden (latent semantic indexing) zijn woorden of woordgroepen die verband houden satisfied de doelwit trefwoord dat vaak doorway zoekers wordt gebruikt wanneer ze gebruiken zoekmachines houden van Googlen. U kunt meer te weten komen around LSI-zoekwoorden in de video van SMA-oprichter Ryan Shelley Wat zijn LSI-trefwoorden en hoe beïnvloeden ze contentmarketing en Web optimization?.
Waarom is Website positioning-geoptimaliseerde inhoud belangrijk?
Uw bloginhoud is een van de belangrijkste bronnen van inhoud en context die: zoekmachines zal gebruiken om de autoriteit van uw web-site te bepalen. U levert inhoud die uw publiek helpt, hun vragen beantwoordt en waarde toevoegt aan uw relatie met hen. Maar je moet helpen zoekmachines zoals Google begrijpen waar uw inhoud around gaat en of deze pertinent is voor zoekers.
Geef Google de aanwijzingen om uw bloginhoud te begrijpen, en u komt een stap dichter bij het bereiken van uw Web optimization-doelen.
Pak uw gratis blogsjabloon en Search engine optimization-checklist
Onze checklist helpt onze contentschrijvers om uit te blinken in het schrijven van blogartikelen die Search engine optimisation-vriendelijk zijn, terwijl ze nog steeds voldoen aan de behoeften van de doelgroep van onze klanten. We zijn ervan overtuigd dat het jou ook zal helpen.
We hebben al deze guidelines samengebracht in een gebruiksvriendelijke blogsjabloon en Web optimization-checklist die u vandaag nog kunt gebruiken om uw blogposts te optimaliseren voor Search engine optimization. en verhoog uw zoekverkeer. Down load hieronder jouw exemplaar!