Hoe u uw Instagram Business-account een boost kunt geven, een paar eenvoudige stappen

Hoe u uw Instagram Business-account een boost kunt geven, een paar eenvoudige stappen

Instagram is niet alleen een application voor het delen van foto’s en video’s, het is meer dan een sociaal netwerk voor het delen van inhoud. Instagram biedt bedrijven de ideale kans om op een visuele, creatieve en boeiende manier inzicht te geven in de kern van hun merkidentiteit.

Achieved 1 miljard gebruikers, meer dan 200 miljoen actieve zakelijke accounts en twee miljoen adverteerders is Instagram het grootste sociale medianetwerk dat het meest groeit.

Een Instagram-account maken is eenvoudig, maar het ontwikkelen ervan tot een succesvol account kost wat tijd en moeite. In dit artikel zullen we enkele van de meest effectieve strategieën onderzoeken om een ​​Instagram-publiek te vergroten en je prestaties in 2022 te verbeteren.

Redenen om uw bedrijf te promoten through Instagram

Het spreekt voor zich dat u reclame moet maken voor uw bedrijf in het algemeen, maar laten we ons in het belang van dit artikel concentreren op de voordelen van adverteren voor uw Instagram-bedrijfsprofiel in het bijzonder. Wat je kunt bereiken doorway je Instagram een ​​boost te geven, is als volgt:

Blootstelling: Instagram is wereldwijd een van de meest gebruikte social media platforms.

Bereiken: Achieved 500 miljoen dagelijkse actieve gebruikers en 1 miljard maandelijkse actieve gebruikers, staat Instagram op de derde plaats van alle sociale-mediaplatforms (Bron: Instagram).

Maak contact fulfilled je publiek: Achieved een genderverhouding van 49,3% vrouw tot 50,7% male, is Instagram de meest genderneutrale sociale mediasite, waardoor uw promoties ideaal zijn om beide groepen van uw doelgroep te bereiken (Bron: statistiek).

Klanten: Je kunt er vanuit het enorme gebruikersbestand van Instagram gemakkelijk vanuit gaan dat een aanzienlijk deel van je doelmarkt wordt bereikt. En op zo’n veelgebruikt platform kan het communiceren van waarde, het winnen van vertrouwen en het cultiveren van verbindingen u helpen meer klanten binnen te halen en te behouden.

10+ stappen om Instagram Business-account een strengthen te geven

Op foundation van verschillende statistieken, waaronder reacties, opgeslagen berichten, gedeelde berichten, vind-ik-leuks, weergaveduur en meer, evalueert Instagram-betrokkenheid hoe betrokken je publiek is bij je materiaal. Hier zijn een paar eenvoudige strategieën die de interactie op uw Instagram-bedrijfsaccount kunnen vergroten en het totale bereik van uw doelmarkt kunnen vergroten.

1. Vul je biografie in: Instagram is een stuk comfortabeler dan LinkedIn. Als gevolg hiervan bent u niet verplicht om een ​​rigide, oninteressante of geladen bio te schrijven.

Gebruik in plaats daarvan een grappige toon om individualiteit aan uw bedrijf toe te voegen. Houd bij het schrijven van uw bio in gedachten wie uw doelklant is. U kunt opmaaktrucs zoals emoji’s, verticale afstand en andere gebruiken om uw biografie te laten opvallen.

2. Voeg gedetailleerde contactgegevens toe: Het is belangrijk om een ​​directe contactmethode op je profiel te hebben als je Instagram zakelijk gebruikt. Geef uw postadres, e-mailadres en/of andere contactgegevens op.

Nadat je contactgegevens naar Instagram hebt geüpload, voegt het system de juiste telefoon-, bericht-, e-mail- of navigatieknoppen toe aan je pagina.

Op zakelijke Instagram-accounts kunnen klanten met knoppen een afspraak plannen. Om deze functie te gebruiken, moet je een account hebben bij een van de Instagram-partners.

3. Ontdek, volg en communiceer satisfied je ideale publiek: Het vinden van uw ideale klanten op Instagram is eenvoudig. Bekijk de accounts die bedrijven volgen die vergelijkbaar zijn satisfied die van u als ze hen volgen, zullen ze waarschijnlijk ook geïnteresseerd zijn in wat uw bedrijf te bieden heeft.

Maar laat je niet misleiden niet iedereen die je volgt zal de gunst teruggeven. Desalniettemin zullen sommigen van hen dat wel doen, en als u relevante gegevens aanbiedt, is de kans groot dat ze fulfilled u in get hold of komen. Als je web begint, denk je misschien zelfs aan het kopen van Instagram-likes van Goread.io.

4. Experimenteer achieved inhoud: Experimenteren is de beste manier om te bepalen welke marketingtactieken gunstig zijn voor uw specifieke doelgroep. Om erachter te komen welke strategieën het beste werken achieved uw publiek, kunt u proberen video’s, verhaalquizzen, polls, carrousels, IGTV en weggeefacties te publiceren. Denk na about het aangaan van partnerschappen achieved relevante mensen in uw branche en het co-creëren van articles met hen. Ontdek Instagram-advertenties.

Zelfs als je denkt dat je weet welke berichten het beste presteren op je Instagram-bedrijfspagina, is het toch een goed idee om te experimenteren satisfied verschillende soorten berichten om ervoor te zorgen dat je bedrijf geen belangrijke kans voorbij laat gaan om zijn bereik te vergroten of te verdiepen. .

5. Analyseer en volg betrokkenheid: U moet uw betrokkenheid onderzoeken als u wilt dat uw experimenten slagen. Je kunt de free of charge analysefunctie van Instagram gebruiken als je pagina is geconfigureerd als een zakelijk profiel (ook wel Instagram Insights genoemd). U kunt deze device gebruiken om specifieke betrokkenheidsstatistieken voor uw artikelen te bekijken, inclusief het aantal opgeslagen artikelen, opmerkingen, gedeelde berichten en algemene vertoningen van uw inhoud.

Deze elementen spelen een belangrijke rol bij het berekenen van je engagementscore en zullen uiteindelijk bepalen waar je scoort op Instagram. Houd de hashtags bij die u gebruikt en de artikelen of verhalen die het beste doen, en maak gebruik van die kennis om uw marketingplan vooruit te helpen.

6. Geef prioriteit aan uw bijschriften: Wees authentiek: koude marketingstrategieën zijn niet aantrekkelijk voor Instagram-gebruikers. Mensen die je steunen, willen je als insiders in je bedrijf voelen. Wees transparant terwijl u het reilen en zeilen achter de schermen onthult. Om met meer volgers te communiceren en een breder publiek te bereiken, zou het op de lange termijn goed voor u zijn om transparant en oprecht te zijn in uw zakelijke account.

7. Permit op timing: Houd rekening satisfied het tijdstip waarop u publish terwijl u uw “Instagram voor bedrijven”-strategie ontwikkelt. Dit is iets belangrijks, maar gemakkelijk. Je moet proberen om afterwards op de avond of vroeg in de ochtend te publiceren om die Instagram-gebruikers te bereiken terwijl ze op zijn en hun telefoon gebruiken als de meerderheid van je volgers uit Australië komt en je personeel het hoofdkantoor in de VS heeft

Bovendien kunnen Instagram-gebruikers in het weekend actiever zijn. Of uw publiek nu meer geneigd is om op zaterdag of zondag fulfilled materiaal om te gaan, kijk of dit voor hen het geval is en houd er rekening mee bij het plannen van uw publicatieschema.

8. Benut de kracht van video’s: Uit een onderzoek bleek dat video’s op Instagram de meeste betrokkenheid hebben van elk type inhoud, en twee keer zoveel reacties krijgen als een gewone submit.

Hoewel het maken van video’s voor je website misschien moeilijk lijkt, laat je er niet door afschrikken. Om de kracht van video’s op je pagina te gebruiken, heb je niet eens dure apparatuur of een goed doordachte Instagram-strategie nodig. Je Instagram-marketing kan worden verbeterd satisfied een simpele movie achter de schermen die achieved je telefoon is gemaakt.

9. Maak carrousels: Instagram-berichten die veel foto’s of video’s bevatten, worden ‘carrousels’ of ‘diavoorstellingen’ genoemd. Om maximaal 10 stukken materiaal te zien, swipen gebruikers naar links. Volgens een recente recensie van carrouselberichten door Hootsuiteze gemiddeld ongeveer drie keer zoveel interactie als een typische write-up, wat helpt verklaren waarom diavoorstellingen de laatste tijd zo populair zijn op Instagram.

Doorway carrouselinhoud in uw marketingplan op te nemen, zullen volgers meer tijd besteden aan het scrollen door uw feed en uw betrokkenheid als geheel verhogen. Een gegarandeerde methode om interessant materiaal op de Instagram-app te uploaden, is doorway een echte carrousel satisfied video’s en tekst te maken en deze te koppelen aan een lang, boeiend bijschrift.

10. Gebruik hashtags slender: Ongeacht de branche waarin u zich bevindt, neem een ​​hulpmiddel om te studeren en de beste hashtags te vinden die u voor uw merk en doelgroep kunt gebruiken. Zorg ervoor dat de hashtags die je gebruikt in overeenstemming zijn met je doelgroep.

Probeer er een paar uit om te bepalen welke hashtag-combinaties het beste presteren. Zolang uw hashtags relevant zijn voor de afbeelding die u uploadt en uw doelgroep, zijn ze in orde. Beperk voor elk bericht het aantal hashtags dat je gebruikt tot 3 tot 5.

11. System uw inhoud: Als je eenmaal hebt bepaald wie je doelgroep is en wat je doelen zijn, kun je klaar zijn om satisfied een doel op Instagram te posten. Satisfied een goed geplande inhoudskalender voor sociale media kunt u voldoende tijd plannen voor creatieve productie en ervoor zorgen dat u al uw deadlines haalt.

Maak een lijst en overweeg eerst de belangrijkste gebeurtenissen. Seizoenen zoals belastingseizoen, vakantievoorbereiding of specifieke dagen zoals Global Hug Your Pet Day of Supplying Tuesday passen allemaal in deze categorie.

Bepaal wanneer uw klanten afspraken gaan maken voor specifieke evenementen doorway verkoopgegevens te analyseren. U kunt gratis berichten plannen op Fb en Instagram achieved behulp van de Meta business enterprise suite. Daarnaast kunt u gebruik maken van diensten van derden zoals Buffer, Later, and so forth.

12. Reageren op opmerkingen en vermeldingen: Reageer op recensies en vermeldingen van je bedrijf op Instagram om gebruikers te helpen relaties op te bouwen en betrokken te raken bij je bedrijf.

U kunt zelfs proberen uw communicatie te automatiseren door bots te gebruiken. Doe het niet. We hebben het geprobeerd, maar het ging niet zo goed. Telkens wanneer er on the internet naar uw bedrijf wordt verwezen of er call satisfied u wordt opgenomen, neem dan de tijd om oprecht te reageren.

13. Benadruk comments van klanten: Het delen van gunstige klantreacties op uw Instagram-pagina verhoogt de legitimiteit en geloofwaardigheid van uw bedrijf. Dit verbetert het verkoopproces doorway uw publiek een solide reden te geven om uw bedrijf te vertrouwen. Bovendien, wanneer uw strategieën voor internetmarketing verbeteren, kunt u snel excess volgers krijgen.

Om deze techniek te gebruiken, moet je getuigenissen van klanten op je website promoten en screenshots van gebruikersrecensies delen op Instagram Tales. Bovendien moet u regelmatig responses verzamelen van uw huidige klanten. U moet ook opvallende ontwerpen gebruiken om uw nieuwe emphasize-afbeeldingen te maken.

Afsluiten: Tegenwoordig hoef je niet veel skills te hebben in het beheren van sociale media om een ​​geweldige Instagram-maker voor je bedrijf te worden. Door analyses en andere platformfuncties te gebruiken en een paar eenvoudige richtlijnen te volgen, kunt u de betrokkenheid en zelfs de verkoop van uw product or service of dienst vergroten.

Leave a Reply