De beperkingen van inputkosten boven output en uitkomstwaarde voor reclamebureaus

Als uw website wordt geladen 3 seconden of meerje bent al bijna de helft van je klanten kwijt, met 79% zegt dat ze nooit meer zullen terugkeren. Bovendien is de laadsnelheid van de pagina een SEO-rangschikkingsfactor, wat betekent dat Google uw pagina’s steeds lager in de zoekresultaten zal duwen, waardoor u onmogelijk te vinden bent. Zoals u kunt zien, zijn de kosten van een trage website gewoon te hoog – dus wat kunt u eraan doen? Hier zijn enkele tips van ons team voor websiteontwikkeling en zoekoptimalisatie in Melbourne.

Controleer uw laadsnelheid

De eerste plaats om te beginnen is om de laadsnelheden van uw verschillende pagina’s te bepalen om precies te zien hoe langzaam ze zijn en om een ​​strategie te ontwikkelen om ze te versnellen. Idealiter zouden uw pagina’s in het MEEST binnen 1 seconde moeten laden, waarbij alles tussen 0,5 en 1 seconde optimaal is. Hoe sneller uw website is, hoe beter deze zal indexeren in de zoekresultaten van Google, met snellere websites die hogere conversies, lagere bouncepercentages, verbeterde gebruikerservaring/klanttevredenheid en meer verkeer zien. Google heeft een geweldige tool

Begrijp wat uw website vertraagt

Als uw website traag is, bent u niet de enige. In 2018 bleek uit onderzoeken dat: 82,89% van de websites had problemen die de laadsnelheid van de pagina negatief beïnvloedden. Maar sinds Google in 2020 is overgestapt op mobiel-eerst indexeren en laadsnelheid een SEO-rangschikkingsfactor heeft gemaakt, is er haast gemaakt om dat om te draaien. De beste plaats om te beginnen is om te zoeken naar factoren die van invloed zijn op de laadsnelheid en deze één voor één te bekijken:

  • Grote afbeeldingen – Het gebruik van afbeeldingen van hoge kwaliteit is essentieel, maar ze moeten worden gecomprimeerd omdat het lang duurt om de gegevens van uw gebruiker te laden en tegelijkertijd leeg te maken. Zorg ervoor dat ze het juiste formaat hebben voor uw website en upload ze in een gecomprimeerd PNG-formaat (voor afbeeldingen) of JPEG (voor foto’s).

  • Omvangrijke code – Verouderde en niet-geoptimaliseerde code duurt langer voordat de crawlers van Google zijn gelezen, wat betekent dat ze langer nodig hebben om te laden en moeilijker te vinden zijn in de zoekresultaten. Laat een webontwikkelaar de code van uw website bekijken en stroomlijnen om ongewenste tekens, regels en codeopmerkingen te verwijderen, en gebruik bestandscompressietools om de grootte van codebestanden tot meer dan 150 bytes te minimaliseren.

  • Slechte websitebeveiliging – Websitebeveiliging is van cruciaal belang om uw gegevens te beschermen en ervoor te zorgen dat uw website snel laadt. Het beveiligingscertificaat (SSL) moet worden geüpgraded en de website moet Hypertext Transfer Protocol Secure (HTTPS) gebruiken om zo veilig mogelijk te blijven, vooral als u wilt dat klanten zich aanmelden/registreren op uw website, aankopen doen of inhoud downloaden.

  • Slechte cache – Goede caching-technieken zorgen ervoor dat omvangrijkere elementen van uw website (databasequery’s, afbeeldingen, enz.) worden opgeslagen door de browser van de gebruiker, zodat wanneer ze terugkeren naar uw website, de site nog sneller laadt dan bij de eerste keer dat ze hem bezochten.

Laten we van uw website een verkoopmachine maken!

Een partner nodig die begrijpt hoe websites moeten werken om zaken binnen te halen? Onze teams dekken elke digitale marketingservice die je nodig hebt, van webdesign en e-mailmarketing tot PPC en socialmediamarketing. We zijn hier om u een digitale marketingstrategie te geven die werkt – geen gedoe, geen hoge prijskaartjes en geen zogenaamde snelle oplossingen – gewoon goede marketing die goed wordt uitgevoerd.