Fulfilled zoveel aandacht die tegenwoordig is gericht op on the web leadgeneratietactieken, is het gemakkelijk om aan te nemen dat traditionele offline methoden voor B2B-leadgeneratiestrategieën irrelevant of onnodig zijn geworden in de huidige markt.

Marketeers kunnen zo verstrikt raken in digitale leadgeneratie-inspanningen dat ouderwetse processen vaak worden verwaarloosd. On line mediagiganten wekken vaak de indruk dat traditionele methoden voor leadgeneratie inmiddels passé zijn.

Leadgenera.com zegt –

In wezen moeten al uw offline activiteiten voor het genereren van sales opportunities erop gericht zijn om naar uw site of on the internet aanwezigheid te verwijzen, zodat u alle gegevens kunt verzamelen en analyseren. Vervolgens kunt u deze gegevens gebruiken om beter geïnformeerde marketingbeslissingen te nemen, ook voor uw offline. Daarom, als u offline en online strategieën voor het genereren van potential customers samenstelt, kunt u uw bedrijf nog verder laten groeien.

Als u uw strategieën voor het genereren van sales opportunities on the net verplaatst en offline methoden volledig negeert, moet u nog eens goed nadenken. Er is nog geen reden om oudere maar goed geteste technieken af ​​te wijzen.

Beide methoden hebben hun sterke en zwakke punten, en het is beter om for each geval te leren welke u moet toepassen.

Hier is een korte video van Patrick Dang above on the internet en offline B2B-leadgeneratie:

https://www.youtube.com/look at?v=fFzJ-cq5VOg

Snelle afhaalmaaltijden:

  • Er zijn nog steeds veel effectieve manieren om offline qualified prospects te genereren
  • U hoeft uw aandacht niet alleen te richten op offline of on the internet generatie – ze zouden samen moeten werken
  • Hoewel Search engine optimisation belangrijk is voor het genereren van leads, zijn fysieke kopieën van uw inhoud en berichten een andere methode om de aandacht van potentiële klanten te trekken

Om u te helpen evalueren welke technieken het beste voor u werken, is het het beste om de voor- en nadelen van beide methoden te kennen. Hier is hoe on the internet en offline leadgeneratietactieken van elkaar verschillen:

Kosten for every contact van on line prospects zijn goedkoper dan offline methoden

Satisfied traditionele inspanningen voor het genereren van leads variëren de kosten tussen 300 en 500 greenback for every guide, wat het salaris, dagvergoeding, reiskosten, accommodatie en andere incrementele kosten van een buitendienstmedewerker dekt.

De onlinekosten zijn aanzienlijk lager, variërend van slechts 25 tot 30 dollar, wat een inside product sales-persoon dekt die de leadgeneratie voor het bedrijf doet. Dit is echter slechts één kant van het verhaal, gezien de hogere conversieratio voor offline methoden, wat ons bij punt twee brengt.

Offline potential clients hebben een hogere conversieratio in vergelijking satisfied on the internet methoden

Scientific tests laten zien die conversie schommelt meestal rond de 40% voor persoonlijke potential clients, terwijl dat aantal een grote duik neemt bij een conversieratio van 18,5% voor on the internet virtuele verkoopvooruitzichten.

In wezen compenseert dit de incrementele kosten die worden gemaakt bij traditionele inspanningen voor het genereren van potential customers, wat bewijst dat een zeer persoonlijke benadering van verkopen nog steeds effectief is als u gekwalificeerde potential customers wilt omzetten in kopende klanten.

Het opbouwen en onderhouden van relaties vergroot ook de kans om qualified prospects om te zetten in loyale klanten, waardoor hun winstgevendheid en levenslange waarde toenemen.

On the internet prospects reageren het beste op: onmiddelijke aandacht na ontvangst van een on the web aanvraag

Hoewel on line potential customers doorgaans gevoeliger zijn voor druktactieken tijdens de comply with-upfase, verwachten degenen die via uw internet site contact opnemen een onmiddellijke reactie.

Het loont de moeite om snel te handelen, want de kans dat prospects het verkoopproces binnenkomen of gekwalificeerd worden, is 21 keer groter voor degenen die onmiddellijk en volhardend reageren.

Er is een kritieke periode van 5 minuten voor het succesvol kwalificeren van een lead, waarna de kansen aanzienlijk dalen met elke voorbijgaande toename van 5 minuten.

Als u binnen het eerste uur na het onderzoek handelt, heeft u maximaal 60 keer meer conversiekansen vergeleken met uw conversiekansen na dat venster (statistieken through Studie van Qualified prospects Reaction Administration).

Bron: Doctor’s Talk to

Tijd is van essentieel belang als het gaat om on line leadgeneratiemethoden.

Het negeren van offline tactieken kan ertoe leiden dat u een deel van uw doelgroep mist

Laten we eerlijk zijn, u kunt niet gemakkelijk al uw klanten targeten achieved on the net tactieken. Bepaalde mensen die uw producten/diensten nodig hebben, besteden mogelijk niet veel tijd aan het gebruik van pcs. Dit is waar newspaper-advertenties, direct mail-flyers of branche-evenementen kan uw on the web inspanningen aanvullen en uw merk versterken achieved lokale prospective clients.

Volgens Inkit.com:

Immediate mail heeft een meer dan 10 keer hogere respons dan e-mails, betaald zoeken en sociale media.

Jij kan het niet betalen om niet speak to met u op te nemen achieved fysieke kopieën van uw berichten en informatie.

Dit punt is vooral afhankelijk van je doelgroep en verschillende buyer persona’s. Als ze een jonge, technisch onderlegde bevolking vormen die veel van hun tijd on-line doorbrengt, zullen digitale inspanningen waarschijnlijk effectiever zijn.

Maar het is niet waarschijnlijk dat al uw purchaser persona’s in deze categorie vallen. Daarom moet u alternatieve outreach-technieken omarmen om ze effectief te targeten.

Voor B2B-bedrijven levert offline leadgeneratie meer prospects op

Er gaat niets boven de ervaring van een persoonlijke interactie fulfilled potentiële klanten. Het is nog steeds de beste manier om oprechtheid en persoonlijke assistance over te brengen, daarom is offline leadgeneratie nog steeds belangrijk.

Dit wordt meestal toegeschreven aan het niveau van personalisatie dat u kunt geven wanneer u offline met prospective customers communiceert, en we weten allemaal dat een beetje marketingpersonalisatie een lang manier.

Bron: Adobe

In de B2B-wereld heerst offline leadgeneratie. Eén onderzoek toonde aan dat 76% van de B2B-potential customers afkomstig is van offline bronnen, vergeleken satisfied 18% gegenereerd by using on the net methoden. Natuurlijk is dit specifieke geval indirect, maar meer dan driekwart van de gegenereerde leads is een cijfer dat gewoon niet kan worden genegeerd.

De beste leadgeneratiestrategieën combineren vakkundig zowel on the net als offline methoden om aan hun doelgroepen te voldoen. Het hangt echt af van de demografie en voorkeuren van uw publiek, evenals de aard van uw bedrijf, item of serviceaanbod.

U kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om offline kanalen voor het genereren van sales opportunities te gebruiken om verkeer naar uw bestemmingspagina’s te leiden zonder uw inspanningen voor het online vastleggen van leads te verminderen, waardoor de prestaties van beide methoden worden geoptimaliseerd. Onthoud dat offline merkherkenning kan leiden tot on-line verkeer en conversies.

Ga door met het testen van een combinatie van elke methode totdat je de ideale plek voor leadgeneratie hebt gevonden. Zodra u het perfecte brouwsel op maat voor uw bedrijf heeft ontdekt, kunt u erop voortbouwen en kijken hoe een gestage stroom van conversies resulteert in een robuust resultaat.

Wil je een aantal van de marketingstrategieën gebruiken die je hier op de MIG-website ziet, maar heb je hulp of advies nodig? Internet marketing Insider Group heeft een team van 35+ ervaren schrijvers die klaar staan ​​om content material te produceren voor JOUW bedrijf. Bekijk onze wekelijkse blogcontentservice of program een gratis seek the advice of in.