We hebben een e-mailmarketingonderzoek gedaan om erachter te komen hoe consumenten denken around de e-mails die ze van bedrijven hebben ontvangen. Hier zijn de resultaten.

Het kan moeilijk zijn om te weten wat klanten willen van uw e-mailmarketing. We zijn het afgelopen jaar overgestapt op Web 3. en alles wat u dacht te weten about e-mail, kan wel of niet waar zijn.

Moet je lange e-mails of korte e-mails sturen? Wat voor dingen willen uw klanten in ruil voor hun e-mail?

De meeste bedrijven sturen gewoon de e-mail die ze die dag willen verzenden en hopen er het beste van. Maar dit is geen erg effectieve strategie omdat het moeilijk is om te weten wat uw klanten eigenlijk willen.

We hebben meer dan 400 consumenten ondervraagd om erachter te komen satisfied hoeveel e-mails ze te maken hadden, waarvoor ze zich graag aanmeldden, wat ze openden en wat ze lazen.

Dit is wat we hebben geleerd.

Resultaten van e-mailmarketingenquête

E-mailinboxen lopen in excess of

Ik dacht dat het leuk zou zijn om te zien hoeveel e-mails mensen in hun inbox hadden. Ik experienced verwacht dat de resultaten gelijk verdeeld zouden zijn about de categorieën. Maar ik experienced het fout. De helft van onze respondenten had meer dan 100 e-mails in hun inbox!

resultaten van e-mailmarketingonderzoek: hoeveel e-mails in uw inbox

Dat is veel e-mail! Ik neem aan dat veel van deze e-mails afkomstig zijn van bedrijven zoals het uwe en dat veel van deze e-mails worden genegeerd.

Wat voor soort e-mails moet u naar uw klanten sturen?

Kortere e-mails verzenden

Uit het onderzoek bleek dat de meeste mensen (86%) de voorkeur geven aan korte e-mails, terwijl 14% de voorkeur geeft aan lange e-mails.

resultaten van e-mailmarketingonderzoek lange of korte e-mail

40% van alle e-mails wordt geopend op mobiel. Als je bedenkt hoeveel e-mails er op mobiel worden geopend, kun je zien waarom het zo belangrijk is dat e-mails kort, krachtig en ter zake komen.

Dus, wat te zetten in de e-mails? Wat willen uw klanten van u?

Stuur promo’s, kortingen, besparingen en tijdige informatie

We hebben het altijd over leadmagneten als een manier om een ​​e-maillijst op te bouwen. Dus ik vroeg ons consumentenpanel waar ze zich graag op abonneren.

Het is niet verrassend dat consumenten bargains willen. promoties en kortingen — en geen nieuwsbrieven of cursussen.

Resultaten van e-mailmarketingonderzoek 44% van de consumenten wil kortingen en promoties

Dat betekent natuurlijk niet dat het aanbieden van een cursus of een e-boek niet de moeite waard is, maar weet dat als uw klanten een e-mail openen, ze willen weten above een promotie, deal of korting.

Je kunt ze niet meer overspoelen met e-mail

Jaren geleden was het gangbare advies in excess of e-mail om overal te e-mailen, van dagelijks tot een paar keer per 7 days.

Jij doet jou.

Maar de gemiddelde consument ontvangt te veel irrelevante e-mails.

resultaten van e-mailmarketingonderzoek, 55% zegt dat er te veel e-mails zijn.

E-mailupdates voor World-wide-web 3.

We gaan more than op Internet 3., dat is gericht op de privateness en veiligheid van de consument. Toen Apple iOS-update 14.5 lanceerde, koos 88% van de gebruikers er letterlijk voor om niet gevolgd te worden. Dit betekent dat bedrijven NIET MEER weten of deze mensen een e-mail hebben geopend of niet.

Open tarieven zijn niet relevant en het aantal dat u ziet is VERKEERD.

Schrijf kortere e-mails met een klikbare backlink

Ok, dus open up tarieven zijn niet relevant, maar klikpercentages zijn nog steeds goed. Consumenten vertellen je dat ze willen dat je ze promotions en promoties stuurt in een kortere e-mail satisfied een link.

Ga in gesprek achieved mensen die van je willen horen

Ten slotte hoef je niet altijd achieved iedereen in gesprek te gaan. De sleutel tot e-mailsucces is het creëren van op interesses gebaseerde segmenten en het aangaan van mensen op de manier waarop ze betrokken willen zijn.

Je hebt een beter e-mailmarketingsysteem nodig

Ik weet niet welke e-mailmarketingtool je gebruikt, maar je hebt e-mailmarketingsoftware nodig die verder gaat dan het verzenden van massale e-mails naar iedereen.

Hier zijn een paar kenmerken waar u op moet letten:

  • Taggen op foundation van klikken: zorg ervoor dat uw e-mailsoftware een tagging-functie biedt. Op deze manier wordt iemand die op een website link klikt waarin hij of zij geïnteresseerd is, doorgeleid naar een geschikte reeks e-mails die overeenkomen fulfilled die interesse.
  • Automatiseringen en trechterreeksen: uw e-mailsoftware moet de mogelijkheid hebben om reeksen te maken op foundation van die acties.

Het zou er ongeveer zo uit moeten zien.

resultaten van e-mailmarketingonderzoek, 50% van de mensen heeft meer dan 100 e-mails in hun inbox

Ken uw publiek en pas dienovereenkomstig aan

Een manier om uw publiek te leren kennen, is door een enquête uit te voeren, internet zoals ik hier deed. Veel e-mailmarketingsystemen bieden een enquêtefunctie, dus wanneer u een enquête uitvoert, worden hun antwoorden en voorkeuren aan hun e-mailrecord toegevoegd.

Maar als dat niet het geval is, kunt u een enquêtetool van derden gebruiken. ik gebruikte VraagProwat mijn favoriet is.

U kunt in feite dezelfde vragen beantwoorden die ik heb gesteld en die enquête achieved uw lijst uitvoeren om erachter te komen wat voor soort informatie ze willen ontvangen.

Zorg ervoor dat u enkele demografische basisvragen stelt, zodat u hun voorkeuren en gedrag beter kunt begrijpen.

In dit voorbeeld uit mijn consumentenonderzoek heb ik mijn lijst gesegmenteerd op foundation van mannen en vrouwen:

10 eerste wilde ik zien of er een verschil was satisfied hoe mannen en vrouwen hun e-mail beheren – en dat was er.

Als het gaat om overvolle inboxen, hebben vrouwen meer kans om een ​​inbox te hebben achieved meer dan 100 e-mails.

Dat is een hoop rommel. Dus als je veel vrouwelijke klanten en klanten hebt, houd daar dan rekening mee.

Resultaten van e-mailmarketingonderzoek: 74% van de vrouwen heeft meer dan 100 e-mails in hun inbox

Uit mijn consumentenonderzoek blijkt dat vrouwen aanzienlijk meer geïrriteerd zijn doorway irrelevante e-mails. Dus als je een publiek of klantenbestand hebt dat voornamelijk uit vrouwen bestaat, respecteer dan hun voorkeur.

Resultaten van enquêtes voor e-mailmarketing Vrouwen houden niet van irrelevante e-mails

Dit is wat u vervolgens moet doen

Kijk, de fundamenten van e-mailmarketing zijn NIET veranderd. In plaats van uw e-mailmarketinglijst te zien als een “e-maillijst”, kunt u deze beschouwen als een “koperslijst”.

Een koperslijst bevat potential customers mensen die willen wat je hebt, die zich kunnen veroorloven wat je hebt en die van je willen horen.

Dit is wat u vervolgens moet doen.

  1. Maak je e-maillijst schoon. Dit betekent het verwijderen van dode e-mails.
  2. Identificeer uw meest betrokken gebruikers en segmenteer uw lijst. De beste manier om dit te doen is doorway ze een quiz of enquête te sturen fulfilled relevante vragen about hun interesses of voorkeuren.
  3. Start off fulfilled het verzenden van e-mails For every Segment. U kunt segmentspecifieke nieuwsbrieven, aankondigingen en promoties verzenden.
  4. Stuur kortere e-mails achieved links die teruggaan naar uw web page dit kan een appropriate artikel of product zijn.
  5. Commence met het aanbieden van speciale aanbiedingen en aanbiedingen op basis van uw segmenten.

Uiteindelijk krijg je een kleinere, maar meer betrokken e-maillijst. En dat is uiteindelijk wat je wilt een lijst van kopers, niet proberen.