De statuspagina voor verticale respons gebruiken

In veel sectoren is e-mail nog steeds de meest effectieve manier om op de markt te komen. Het is ook een van de meest vertrouwde vormen van communicatie. Tenminste 77% van de mensen geven de voorkeur aan e-mail en daarom gebruiken zoveel bedrijven geautomatiseerde e-mail in hun marketingtactieken door samen te werken met een e-mailmarketingbureau.

Hoewel veel aspecten van e-mailmarketing kunnen worden geautomatiseerd, zou dat ook moeten gelden voor de status van het e-mailsysteem zelf. Reactiestatuspagina’s zijn bedoeld om het volgen van reacties efficiënter te maken. Het kan ook de hiaten in de status van openstaande incidenten dichten.

Blijf lezen om erachter te komen wat een reactiestatuspagina precies is en wat deze voor u betekent.

Dus, wat is de verticale responsstatuspagina?

Werken fulfilled een e-mailmarketingbureau zou meer hands-off moeten zijn. Het implementeren van een statuspagina voor onze klanten is een van de beste manieren om dat te doen. Het doel van de Vertical Response-pagina is om eindgebruikers een beeld te geven van wanneer ons e-mailsysteem actief is of niet werkt.

Het doel van de pagina is om de communicatie en het inzicht van de klant te verbeteren. Van het vinden van meer informatie in excess of onze diensten en het bekijken van de voortgang van uw projecten tot het communiceren achieved ons workforce en het aanmelden om meldingen te ontvangen. Deze pagina houdt openstaande things en eerdere vragen bij, en stelt u ook in staat om u op één plek aan te melden voor meldingen.

Als u de statuspagina voor verticale reacties gebruikt, kunt u zich aanmelden voor updates. Het enige dat nodig is, is uw e-mailadres. Zodra u zich aanmeldt voor meldingen, wordt u gewaarschuwd wanneer Vertical Response een wijziging aanbrengt.

Dit omvatte het maken van nieuwe incidenten of updates ervoor. Dit omvat ook het ontvangen van meldingen voor gemaakte resoluties. Doorway gebruikers toe te staan ​​dit te doen, kunt u tijd besparen en u op de hoogte houden.

Een e-mailmarketingbureau gebruiken om op de hoogte te blijven van uitvaltijden van e-mail

Hoewel e-mailplatforms meestal 24 uur for each dag, 7 dagen for each week beschikbaar zijn, gebeuren er soms dingen waardoor een e-mailsysteem voor een korte periode niet beschikbaar is. Als onze e-mailservice bijvoorbeeld niet beschikbaar is vanwege onderhoud of een systeemprobleem, kunt u gedurende die tijd mogelijk geen berichten verzenden of ontvangen.

Hoewel zoiets zorgwekkend kan zijn, is het minder zorgwekkend als je een bron hebt waarnaar je kunt verwijzen voor informatie op foundation van de position van ons e-mailsysteem. Het ontvangen van meldingen above onze e-mailmarketingdiensten is een goede manier om op de hoogte te blijven.

Hoewel sommige uitvaltijden noodzakelijk en gepland kunnen zijn, kunnen er zich ook andere gevallen voordoen waarin ze niet gepland zijn. Dit is een van de belangrijkste redenen waarom dit form pagina is gemaakt, om geruststelling en transparantie te bieden.

Dit kan ook erg handig zijn als u geautomatiseerde e-mailreacties gebruikt in uw sociale-mediatactieken. De beste manier om op de hoogte te blijven van eventuele downtime, is doorway deze pagina regelmatig te controleren of wanneer u daar meer more than wilt weten. Dit kan u tijd besparen en u een hulpmiddel geven dat u zelf kunt gebruiken voor statusbewaking.

Hoe zou u de statuspagina gebruiken?

Kortom, een antwoordstatuspagina is in wezen een pagina die openstaande en eerdere vragen of incidenten weergeeft en volgt. Deze pagina kan u helpen om op de hoogte te blijven van de reacties op incidenten. Het is ook een manier om visuele informatie te geven in excess of de standing van het e-mailsysteem.

In dit geval is de statuspagina ontworpen om gebruikers in staat te stellen de toegankelijkheid van onze e-mails te volgen. Op deze pagina vindt u twee meters die aangeven of het systeem zich in een uptime of downtime bevindt. U kunt ook zien hoe dicht het systeem bij het een of het ander is.

Kortom, het is een manier voor gebruikers om te zien of het systeem momenteel operationeel is of niet. Het is ook nuttig om de update-optie te gebruiken in combinatie satisfied wat u op deze pagina ziet. Doorway u aan te melden voor updates krijgt u meer dan alleen meldingen above het maken en oplossen van incidenten.

Je hebt ook de mogelijkheid om je aan te melden voor slappe meldingen. Dit is een andere manier voor u om die meldingen te ontvangen en om ervoor te zorgen dat u geen communicatie mist die mogelijk uw aandacht nodig heeft.

U kunt ook achieved weinig moeite naar onze ondersteuningsfeed gaan. Gebruikers kunnen ook verwachten dat ze gemakkelijk toegang hebben tot onze RSS- en Atom-feeds.

Het doel van deze pagina is om u meerdere manieren te bieden om meldingen te ontvangen en de e-mailstatus te bekijken. Gebruikers kunnen ook historische uptimegegevens bekijken.

Vertical Reaction Internet marketing heeft besloten om het te gebruiken als een klantgerichte pagina. Dit betekent dat de pagina is ontworpen rond wat de klant zou willen en wat hij mogelijk zou moeten zien.

Zijn er voordelen?

Het hebben van een statuspagina maakt het voor de eindgebruiker gemakkelijker, maar het biedt aanvullende voordelen ook. Sommigen van hen zouden kunnen zijn

  • Een eenvoudigere manier om meldingen te ontvangen
  • Minder zorgen more than de e-mailstatus
  • Minder bezette telefoonlijnen voor ondersteuning
  • Betrouwbaarheid
  • Transparantie
  • Efficiënte communicatie

Gebruikers kunnen profiteren van deze pagina wanneer ze zich zorgen maken about het succes van het e-mailsysteem of openstaande incidenten die erover zijn gedaan.

Blijf op de hoogte van de responsstatus en blijf hands-off

Werken satisfied een e-mailmarketingbureau kan u helpen om de manier waarop u zaken doet te stroomlijnen. In wezen gaat een e-mailstatuspagina werken als een manier om de huidige voortgang van het systeem zelf te bekijken.

Of u nu internet marketing voor uw kleine bedrijf of sociale media-begeleiding nodig heeft, werken fulfilled Vertical Response is een geweldige manier om deskundige marketingoplossingen te krijgen en een betrouwbare aanwinst te vinden om uw bedrijf te helpen slagen. We maken alles nog eenvoudiger door gebruikers een handige statuspagina te bieden.

Start vandaag nog een gratis proefperiode om een ​​beter beeld te krijgen van wat we doen.

© 2022, Chris Duncan. Alle rechten voorbehouden.