8 E-mailmarketingoptimalisatiestrategieën voor uw campagnes

Het is onthuld dat 64% van kleine bedrijven gebruik e-mails om in call te komen fulfilled consumenten.

Veel mensen denken dat e-mails oud nieuws zijn. Ze hebben hun zinnen gezet op campagnes voor sociale media en Google Adverts. Hoewel sociale media cruciaal zijn voor moderne marketing, zit er nog steeds kracht achter een e-mail.

Omdat een enkele e-mail zoveel kracht heeft, is het van cruciaal belang om uw e-mailcampagnes te optimaliseren om maximale resultaten te behalen. Het maken van e-mails is overweldigend voor een novice, dus we zullen wat begeleiding bieden.

Hieronder vindt u een gids voor acht cruciale optimalisatiestrategieën voor e-mailmarketing. Blijf lezen om de ideale e-mailmarketingcampagne op te bouwen.

Wat is e-mailoptimalisatie? Waarom is het belangrijk?

Als je onlangs je inbox hebt leeggemaakt, kan je bloed koken bij de gedachte nog een e-mail te ontvangen. Velen van ons ontvangen tientallen e-mails for every dag.

Omdat er miljoenen e-mails for every dag worden verzonden, is het belangrijk om optimalisatiestrategieën te gebruiken om de statische elektriciteit te doorbreken. E-mailoptimalisatie is het doelbewust verbeteren van de manier waarop u een e-mail opbouwt … van de onderwerpregel tot de handtekening.

Het verbeteren van uw e-mails leidt tot een hogere ROI en meer websiteverkeer.

Laten we erop ingaan!

1. Maak een pakkende onderwerpregel

Het eerste dat uw e-mailabonnees van uw marketingcampagne zien, is de onderwerpregel van de e-mail. Of ze nu naar een telefoonmelding kijken of hun inbox doorzoeken, zorg ervoor dat uw onderwerpregels hun aandacht trekken.

Gebruik modewoorden, grappige zinnen en/of een gevoel van urgentie om abonnees te overtuigen om op uw e-mail te klikken. Je kunt zelfs leuke emoji’s gebruiken om Iphone-gebruikers binnen te halen.

Idea: stuur niet te veel e-mails. Hoe pakkend je onderwerpregel ook is, mensen zullen stoppen fulfilled klikken als je hun mailbox bombardeert.

2. Houd ze geïnteresseerd

Ze hebben op de e-mailmelding geklikt. Ze kijken nu naar uw werkelijke e-mail. Je hebt een haak nodig om ze aan het lezen te houden.

Het creëren van een haak of een verrassingselement is cruciaal in marketing and advertising-e-mails. Voeg een schokkende openingsstatistiek toe, trace naar een leuke stimulans die later on in de e-mail wordt genoemd, of plak een grappige GIF in de hoofdtekst van de e-mail.

Uw abonnees lezen misschien niet elk woord, maar het is belangrijk dat ze genoeg lezen om uw reden voor het verzenden van de e-mail te achterhalen.

3. Personaliseer de e-mail

Voeg persoonlijke accenten toe aan de e-mail om een ​​betere band satisfied uw abonnees op te bouwen.

Persoonlijke accenten communiceren de waarden en houding van uw bedrijf. Het toont abonnees je gevoel voor humor, professionele houding, zorg voor facts, enz.

Als u bijvoorbeeld een vleugje professionaliteit in uw e-mailcampagnes wilt behouden, gebruik dan schone lettertypen en minimalistische thema’s. Misschien vindt u geen extra franje nodig.

Als je echter wat brutaler wilt zijn achieved je e-mails, neem dan op: spannende beelden en grappige graphics. Selecteer kleuren en lettertypen die uw campagne een increase geven.

Personaliseer uw campagnes verder door aangepaste e-maillijsten voor advertising te maken. Niet iedereen hoeft dezelfde marketingmails te ontvangen.

4. Schrijf een CTA

Een consument uw e-mail laten lezen is geweldig, maar het einddoel moet een actiestap omvatten die de consument moet nemen. Laat ze zien wat ze moeten doen door een phone-to-action (CTA) te schrijven!

In de meeste situaties wordt de CTA aan het einde van een e-mail geplaatst. Het is duidelijk en beknopt. Kom op, wie houdt er van verwarrende instructies?

Voorbeelden van CTA’s zijn:

  • “Klik op deze connection voor meer informatie over onze diensten.”
  • “Bekijk onze web-site om de andere opwindende producten die we aanbieden te zien.”
  • “Bel vandaag nog om een ​​gratis check with in te plannen.”

Wat u ook als CTA gebruikt, zorg ervoor dat u alle benodigde hyperlinks of contacten hebt opgenomen.

5. Verhoog het gevoel van urgentie

Niemand zal enthousiast zijn over uw bedrijf als u zelf niet enthousiast overkomt.

Verhoog de urgentie in uw internet marketing-e-mails voor optimale e-mailoptimalisatie. Het is een verkooptactiek die al eeuwen werkt.

Creëer urgentie doorway een gevoel van schaarste op te bouwen of een tijdslimiet te definiëren voor een speciale offer. Ook al verleng je waarschijnlijk je verkoop of aanbieding, ze hoeven dat niet te weten.

Een voorbeeld van het creëren van urgentie zou eruit kunnen zien als: “Haal het nu voordat het te laat is!”

6. Maak het visueel aantrekkelijk

Ben je ooit op een web-site gestuit die ervoor zorgde dat je meteen wegklikte vanwege een slecht ontwerp, overweldigende grafische afbeeldingen en/of desorganisatie? Een slecht ontwerp is onaangenaam voor de consument.

Haast je e-mailontwerpen niet. Neem de tijd voor het ordenen van de lay-out. Gebruik lettertypen en kleuren die uitnodigend en gemakkelijk te lezen zijn.

Een van de beste recommendations die we kunnen bieden voor e-mailmarketing is: Zorg er altijd voor dat u spaties in uw e-mails opneemt.

Witruimte is lege, negatieve ruimte die uw koptekst, hoofdtekst en voettekst scheidt. Het maakt de e-mail verteerbaar.

Heeft u moeite met het maken van een e-maillay-out? De meeste ESP’s bieden kant-en-klare sjablonen.

7. Vraag om een ​​tweede paar ogen

Net als een stuk literatuur is revisie belangrijk voordat het definitieve ontwerp wordt verzonden. Vraag om een ​​tweede paar ogen om uw e-mail te bekijken voordat u op verzenden klikt.

Instrueer uw tweede paar ogen om te zoeken naar opmaakfouten, grammaticale en spelfouten en elk ander gebied dat verbetering behoeft. Ze moeten ook doorway al uw hyperlinks klikken om er zeker van te zijn dat ze naar de beoogde pagina leiden.

Als je geen tweede paar ogen kunt vinden, ga dan een paar uur weg van je e-mail. Kom achieved een frisse geest terug om het zelf door te lezen.

8. Exam uw campagne

Examination uw internet marketing-e-mails altijd voordat u ze distribueert. Veel ESP’s hebben testfuncties. Als de jouwe dat niet doet, maak dan een lijst fulfilled contactpersonen als enige reden voor het testen.

Stuur de e-mail naar uw testers. Vraag hen om de e-mail te openen en doorway een van de backlinks te klikken.

Maak aanpassingen als de e-mail naar een spammap wordt gestuurd of crasht bij het openen.

Stimuleer de verkoop achieved optimalisatie van e-mailmarketing

Wanneer u een e-mailcampagne voor uw bedrijf maakt, is het belangrijk om tijd te investeren in marketingoptimalisatie. De statische hulpmiddelen doorbreken bij het stimuleren van het bedrijfsleven en het stimuleren van de verkoop.

Volg de bovenstaande ideas om aan de slag te gaan satisfied uw optimalisatie. U kunt ons vertrouwen omdat we industry experts zijn in e-mail en social media promoting.

Vertical Response is toegewijd aan het verbeteren van uw marketingstrategieën satisfied onze uitgebreide lijst met functies. Bekijk de functies die we bieden, waaronder ons geavanceerde rapportagesysteem en het maken van bestemmingspagina’s.

© 2022, Chris Duncan. Alle rechten voorbehouden.