5 must-haves voor het bouwen van geweldige multi-channel campagnes – Zymplify

Het doel van een multi-channel marketingcampagne is om offline en digitale marketingtactieken te gebruiken om uw consumer persona te targeten en ermee in speak to te komen, met als uiteindelijk doel de winst te verhogen. Uitdaging aanvaard.

Of uw doel nu naamsbekendheid, klantenwerving of klantenbehoud is, het creëren van een geweldige multi-channel marketingcampagne is waar wij marketeers voor leven. Duik in het onderzoeken van uw klant, het maken van boeiende kopieën, het ontwerpen van grafische afbeeldingen die de aandacht trekken of de gevreesde scroll stoppen, het in kaart brengen van de reis en ten slotte het bewaken van de analyses voor elke interactie, allemaal voor de sensatie van een retweet, een klik of een formulierinvoerverzoek . Soms kan het overweldigend zijn om al deze taken goed uit te voeren.

Daarom hebben we ons gedeelte Campagnes van het platform gemaakt om het lanceren van campagnes by way of meerdere kanalen supereenvoudig te maken. Zo hebben slimme marketeers meer tijd om creatief te zijn en het meeste uit uw campagnes te halen. Hier zijn onze 5 have to-haves bij het maken van geweldige multi-channel marketingcampagnes om het aantal conversies te verhogen en inkomsten voor uw bedrijf te genereren.

1. Bestemmingspagina
2. Invoerpagina plaatsen
3. E-mail
4. Betaalde advertenties
5. Sociale berichten

Bestemmingspagina

Het anker voor elke multi-channel marketingcampagne, de landingspagina is de bestemming waar je al je marketingtactieken aan wilt koppelen. Een bestemmingspagina verschilt van uw internet site doordat deze geen navigatie heeft. Wanneer u uw website bouwt, bevordert u het browsen, uw doel is om de tijd die u op de site doorbrengt en het aantal bezochte pagina’s te vergroten. Een landingspagina is totaal anders.

Een duidelijke oproep tot actie is het geheim achter een winnende bestemmingspagina. Dit vestigt de aandacht van de koper op het verzenden van het formulier, het aanmelden voor een webinar of het downloaden van uw inhoud. Doel bereikt! Een landingspagina moet 5 elementen bevatten:

1. Een kop die de aandacht trekt.
2. Een afbeelding die resoneert fulfilled de persona van uw beoogde koper.
3. Een leadformulier of CTA-knop die boven de vouw zit.
4. Kopie en beschrijving die de doelen van de koper adresseren.
5. Een overzicht van de kenmerken en voordelen van het item.

Structuur van bestemmingspagina

Lees meer about wat een winnende bestemmingspagina specifiek maakt in onze eerdere blogpost hier.

Pagina na binnenkomst

Een post-entry-pagina, of bedankpagina, is de pagina die volgt nadat een formulier is ingediend. Het doel van deze pagina is allereerst om de klant te bedanken voor het indienen van het formulier voor welk doel dan ook. Ten tweede is dit de kans om te verkopen, verkopen, verkopen. Adext Ai geeft enkele voorbeelden van hoe u dit kunt doen:

1. Voeg een zoekbalk toe die naar uw web site linkt
2. Voeg een optie toe om wat niet-gecodeerde inhoud te downloaden.
3. Zorg voor backlinks naar je social media kanalen.
4. Voeg uw volgende conversiedoel toe

Vergeet niet dat u de interesse van een potentiële klant hebt gewekt. Maak gebruik van deze kans om niet alleen een geweldige klantervaring te creëren, maar ook een geweldige multi-channel campagne.

E-mail

Nadat u uw ankerbestemmingspagina en write-up-entry-pagina heeft ingesteld, is het tijd om sales opportunities te genereren met behulp van een reeks marketingkanalen. De eerste is e-mailmarketing. Waarom is e-mail eerst zegt u? E-mail is de meest kosteneffectieve methode om uw bericht naar buiten te brengen zonder gebonden te zijn aan de steeds veranderende algoritmen van sociale-mediaplatforms. FEIT!

Geloof ons niet zomaar. Andere bedrijven, zoals Crazy Domains, zijn het daarmee eens. E-mail blijft in 2022 verreweg het meest kosteneffectieve marketingkanaal en de open up- en klikfrequenties nemen wereldwijd toe. Om ervoor te zorgen dat u inhoud levert die uw publiek zal bekoren in plaats van dat ze op de afmeldknop moeten klikken, raden we aan om alleen campagne-e-mails naar uw betrokken publiek te sturen en deze 5 elementen op te nemen:

E-mailcomponenten

Het verzenden van nuttige en interessante inhoud die resoneert satisfied een lijst satisfied betrokken potential customers? Het lijkt een no-brainer voor een geweldige multi-channel marketingcampagne.

Sociale berichten

About een betrokken publiek gesproken. Het volgende kanaal dat we zouden aanbevelen voor het inzetten van uw geweldige multi-channel campagnes is sociale media. Sociale media strekken zich uit above de takken van eigendom en verdiende media. Ja, je hebt volledige controle (ish) about je sociale media-profielen, welke inhoud je plaatst, enz. Je hebt echter geen controle about de betrokkenheid op het platform – eventuele likes, shares, reacties – deze zijn grotendeels afhankelijk van hoe het algoritme uw inhoud beoordeelt. Daarom classificeren we sociale berichten als een verdiend kanaal. En jongen, wij marketeers verdienen die betrokkenheid niet!

Uw socialemediakanalen bevatten een lijst fulfilled volgers – of betrokken publiek – die interesse hebben getoond in uw inhoud. Het is niet meer dan normaal dat u in die ruimte wilt schreeuwen above uw bestemmingspagina-aanbod. Sociale media is nu zo’n algemene expression en we zijn doelbewust vaag. Elk bedrijf heeft een kanaal dat het beste bij hen past. Zorg ervoor dat je een aangepaste link achter elk van je berichten hebt om bij te houden welk kanaal het finest presterende kanaal is voor het genereren van potential customers of voor het genereren van websitebezoeken. Hier wijst ons zusterbedrijf, Zym, op de beste suggestions om posts op sociale media naar een hoger niveau te tillen.

Betaalde advertenties

Tenzij je een cult-aanhang hebt, heb je waarschijnlijk betaalde advertenties nodig om je publiek te bereiken op de platforms waar ze zich standaard op bevinden. Betaalde advertenties omvatten Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, YouTube, Google Search en Show, evenals nieuwe platforms zoals Snapchat en TikTok. Welke platforms u kiest, hangt grotendeels af van de persona van uw beoogde koper. MO Company beschrijft de 7 voordelen van het gebruik van betaalde advertenties in campagnes met meerdere kanalen

1. Organisch bereik is afgenomen. Betaalde advertenties zijn de enige manier om resultaten te garanderen.
2. Advertenties zeer meetbaar.
3. Er zijn gedetailleerde targetingopties beschikbaar.
4. Testmogelijkheden en eindeloos.
5. Bredere verspreiding van uw marketingboodschappen.

6. Retargeting helpt terugkerende bezoekers terug te halen naar uw web page die niet eerder een aankoop hebben gedaan.
7. Helpt uw ​​bedrijf om eerder in Google te ranken zonder te wachten tot Seo begint.

Betaalde advertenties zijn een geweldige manier om uw boodschap te versterken en nieuwe doelgroepen te bereiken. Een integraal onderdeel van een geweldige multi-channel campagne die resultaten genereert, KPI’s haalt en helpt om op grote schaal bedrijfsinkomsten op te bouwen.

Bouw een campagne in Zymplify

Bij Zymplify maken we het proces van het bouwen van een multi-channel campagne zo eenvoudig doorway alle instruments te hebben die je nodig hebt om je multi-channel campagne op één system te bouwen, lanceren en meten. Satisfied onze op maat gemaakte campagnebouwer kunt u in 3 eenvoudige stappen e-mails maken, landings- en publish-entry-pagina’s maken, posts op sociale media publiceren en aangepaste backlinks voor betaalde advertenties pakken. Na publicatie kunt u fulfilled één klik op de knop de campagneprestaties van weergave van bestemmingspagina’s tot verkopen bekijken.

Campagnebouwer

Met het Zymplify-system hoeft u nooit meer marketingtoeschrijving aan verkoop toe te kennen. Als je wilt proberen om naadloos geweldige multi-channel campagnes op te bouwen in het Zymplify-system, meld je dan aan voor onze free of charge proefperiode van 14 dagen. Of boek een demo als je liever een persoonlijke walkthrough hebt achieved een van onze Zymplify-professionals.

Leave a Reply