5 kwaliteiten om op te letten bij het kiezen van een e-mailmarketingbedrijf

Wist je dat de meest voorkomende reden kleine bedrijven falen komt doorway een gebrek aan promoting?

Achieved zoveel concurrentie kan een bedrijf het zich niet veroorloven om alleen van mond-tot-mondreclame te leven. Het is eerder belangrijk om boeiende marketingcampagnes uit te voeren op verschillende media. Een van de meest succesvolle manieren zijn e-mails, want dat is iets dat mensen vaak dagelijks controleren.

Om een ​​geweldige e-mailcampagne te voeren, heb je een geweldig marketingbedrijf nodig. Blijf lezen om alles te weten te komen in excess of 5 kwaliteiten waar je op moet letten bij het kiezen van een e-mailmarketingbedrijf.

1. Eersteklas klantenservice

In veel opzichten is een bedrijf zo goed als het is klantenservice. Je zou alle e-mailmarketingtips ter wereld kunnen krijgen, maar als je de authorities niet aan de telefoon kunt krijgen voor hulp, zal je succes worden beïnvloed.

Integendeel, u verdient een bedrijf dat er bij elke stap voor u kan zijn. Ze moeten een snelle doorlooptijd hebben bij het beantwoorden van e-mails, telefoontjes en het plannen van persoonlijke vergaderingen indien nodig.

Zodra u een kortere lijst met veelbelovende kandidaten heeft, kunt u satisfied meer vragen speak to achieved hen opnemen. Permit op de reactietijd en de toon van de berichten. Het moet professioneel en toch heat en gastvrij zijn.

2. Bewezen know-how

Een andere kwaliteit die u enige tijd moet besteden om te bevestigen, is of hun workforce more than de vaardigheden en expertise beschikt die nodig zijn om uw kleine bedrijf te laten groeien. Een manier om dit te doen is door meer gedetailleerde vragen te stellen in excess of hun methoden en strategieën. Als ze u geen directe en gedetailleerde antwoorden kunnen geven, kan dat een waarschuwingsvlag zijn.

Een ander teken van skills is ervaring. Als het bedrijf internet is begonnen, hebben ze misschien niet genoeg knowhow om affect te maken. Maar zelfs een nieuw bedrijf kan wonderen verrichten als ze een crew hebben samengesteld dat bestaat uit mensen met veel individuele ervaring.

Je hebt misschien zelfs de mogelijkheid om een ​​gratis proefversie te krijgen, waar ze hun vaardigheden in realtime aan je kunnen bewijzen. Er moet op zijn minst een soort demo zijn die ze je kunnen aanbieden. Op die manier kunt u meer gemoedsrust hebben over het aanmelden voor hun diensten.

3. Een indrukwekkende reputatie

Simpel gezegd, als een bedrijf uw tijd en geld waard is, dan zouden ze zich inmiddels bij hun klantenbestand moeten hebben bewezen. Dit kan in een aantal vormen voorkomen. On the net beoordelingen en recensies zijn bijvoorbeeld vaak een goede indicator voor de algehele reputatie.

Satisfied dat in gedachten, wil je een avond doorbrengen fulfilled kijken naar wat huidige en vroegere klanten hebben gezegd above hun diensten. Het is het beste om meer dan een paar recensies per bedrijf te lezen, zodat u een zo nauwkeurig mogelijk beeld krijgt.

Zodra u meer vertrouwen heeft in een mogelijke bedrijfskeuze en klaar bent om de volgende stap te zetten, moet u om verschillende verwijzingen vragen. Recensies lezen is één ding, maar praten fulfilled echte personen kan je nog meer gedetailleerde informatie geven. Vergeet niet enkele vragen op te schrijven die u hen kunt stellen, waaronder vragen around tijdigheid, betrouwbaarheid, kennis en nog veel meer.

Zorg ervoor dat u aan een potentieel bedrijf benadrukt dat u verwijzingen wilt die niet ouder zijn dan een paar maanden. Aangezien een bedrijf in een jaar of minder veel kan veranderen, wilt u voorkomen dat u informatie krijgt die mogelijk verouderd is.

4. Redelijke prijzen

Hoewel e-mailmarketing belangrijk is, magazine het u geen arm en een been kosten. Daarom kun je de stap van het vergelijken en contrasteren van prijzen niet overslaan.

De beste e-mailmarketingbedrijven hebben verschillende prijzen om aan de behoeften van bepaalde klanten te voldoen. Sommige klanten willen bijvoorbeeld alleen de hoofdservice zonder iets anders. Andere bedrijven willen misschien een stapje added doen en alle toeters en bellen krijgen.

Het moet aan de klant zijn om te beslissen welke prijs de investering in hun groei waard is. Vaak wordt een bedrijf beperkt doorway hun funds. Zodra u groter wordt, heeft u de mogelijkheid om naast de belangrijkste diensten meer diensten aan te bieden.

Als een bedrijf niet openhartig is more than zijn prijzen, is dat een rode vlag. Ze zouden geen enkel probleem moeten hebben om u op zijn minst een prijsopgave te geven. Zodra ze meer weten over uw bedrijf en uw behoeften, zouden ze u iets nauwkeurigers moeten geven.

5. Strategieën die bij uw bedrijf passen

In de eenvoudigste bewoordingen zijn er geen a single-sizing-fits-all e-mailmarketingstrategieën. Als u een bedrijf hebt ingehuurd dat u dezelfde recommendations en trucs geeft en hun strategieën nooit op uw behoeften afstemt, is er een probleem.

Immers, waarom zou een e-mailmarketingcampagne voor een boekhandel er precies hetzelfde uitzien als een campagne voor een escape home? Dat wil niet zeggen dat er geen computer software en andere handige tips en trucs zijn die over campagnes kunnen worden gedeeld. Er moet echter ook een royale hoeveelheid maatwerk zijn.

Niet alleen dit, maar het bedrijf moet uw strategieën aanpassen en verfijnen op basis van analyses. Op die manier kunnen die strategieën in de loop van de tijd nog succesvoller worden. Het ergste dat kan gebeuren, is dat je groei plotseling afneemt omdat exact dezelfde dingen steeds opnieuw worden gedaan.

Klaar om een ​​e-mailmarketingbedrijf in te huren?

Nu je alles hebt geleerd more than vijf kwaliteiten waar je op moet letten bij het kiezen van een e-mailmarketingbedrijf, kun je je veel zelfverzekerder voelen als je er eenmaal mee gaat werken. Fulfilled een e-mailmarketingspecialist in uw crew kunt u zoveel meer bereiken en eventuele bedrijfsgroeiplateaus overwinnen.

Met foundation- en professionele prijzen die bij uw finances passen, is Vertical Response hier om u de beste marketingdiensten aan te bieden die er zijn. Onze klanten hebben graag satisfied ons samengewerkt en nu willen we ook graag fulfilled u samenwerken.

Voor op maat gemaakte strategieën, neem gerust call satisfied ons op.

© 2022, Chris Duncan. Alle rechten voorbehouden.